Fabrica de vise

Stim atatea nume si atatea propozitii, mai lungi sau mai scurte, cu sensuri diferite sau multiple, cu intonatii speciale, pe care le stim tacit, cu totii, dar despre care nu vorbim. Stim sa vorbim frumos, pe un ton diplomatic, sa fim amabili si servitori, sa parem ca le stim pe toate, chiar daca atata informatie ne depaseste, si ne tinem coloana dreapta, de parca am fi toti in domenii inalte, cercetare in fizica nucleara. Venim dimineata si plecam seara, iar din zambetul cu care am inceput ramane doar un ranjet slab, fara noima, pe niste obraji lasati, lungi. La fabrica de vise unde lucram, azi este greva. S-au lasat oamenii pe drumuri, platile sunt aproape invizibile, iar cativa colegi urla cu disperare in fata birourilor directiunii. Usi inchise, fara geamuri. Iar daca noi stam si ne prefacem ca nu vedem nimic, asta nu inseamna ca am abandonat cauza, ci pur si simplu ca nu ne-am terminat treaba. Si ne este frica. Sa mergem si sa cerem. Sa facem valva, sa facem valuri. Am auzit ca sunt locuri de munca vacante la usile raiului. Sa mergem cu totii si sa ne convingem pe pielea noastra. Afacerea cu vise piere!

2 thoughts on “Fabrica de vise

Leave a Reply

