Borcanul cu miere

Borcanul cu miere. Cel mai interesant deliciu, cel mai gustos. Cat de aromat si romantic! Cat de parfumat! As da orice (desi asta este doar o expresie) sa-l pot desface si sa-l am. Sa fie tot al meu, cu inceput si sfarsit, cu savoare, dar si cu regretele finale inerente. Mi-as infrupta simturile, sa mi se imprime in memorie pentru totdeauna, si nu l-as mai deface.

Borcanul cu miere. Este doar o cutie cu bunatati. Dar il vreau.

Stiu foarte sigur ce vreau. Am stiut dintotdeauna. Te-am asteptat, cu rabdare, cu intelepciune. Si daca nu te am, macar am vise. Vreau sa-mi dai din fiinta o secunda, sau poate chiar mai mult, iar daca nu se poate, sa stiu macar ca vrei. Nu e simplu deloc, si se incalcesc dorintele. Se amesteca intr-un dram de amagire. Caci stiu. Si stiu ca si tu stii. Ti se citeste in ochi si in zambet. Dezamagirea si frustrarea. Daca am putea face schimb. Sau sa plecam intr-o alta lume, daca ne-am fi nascut altundeva, cu alta viata. Daca raiul ar exista…

Sunt o pana in vant, iar tu esti un gand.

Leave a Reply

