A vrea

Ieri am vrut eu, azi vrei tu, şi o tinem tot aşa, ca un dans de împerechere al unor animale sălbatice. Şi chiar avem o dragoste greu de îmblânzit, fără roluri principale.

Teatru de păpuşi, cu mănuşi.

Ieri am vrut, şi te-am chemat şi te-am rugat, şi câte oare n-am facut. Azi, când focul meu s-a stins, vrei tu, mă rogi şi mă implori, şi parcă lumea s-ar sfârşi dacă n-aş vrea. Am crezut că tu nu vrei, când am vrut eu, iar azi crezi că eu nu vreau când tu clar vrei. Poate ca e prea evident că vrem amandoi, chiar dacă ne sincronizam opus. Facem o pereche cuidată, deşi şi alte perechi sunt la fel, facem o echipă bună, chiar dacă şi alte perechi sunt. Şi-aş vrea să vrei tot timpul, căci eu vreau. Să fim împreună, fiecare secundă şi minut, chiar dacă tu poate vrei altceva. Vrei să fiu a ta, doar azi, iar mâine nu. Doar acum, doar aici. Vrei să fiu pregatită de iubirea ta, dar nu vrei să mi-o dai pe toată.

Iar acum eu chiar nu mai vreau.

4 thoughts on “A vrea

  1. si mie imi place, seamana cu ceva… nu stiu…dar se intimpla si la alti…. verbul a vrea pare greu de conjugat ….

Leave a Reply

