My pill

Tocmai mi-am luat pastila. Lucrurile par la fel. Nu simt încă schimbarea, dar cu siguranţă ea va veni şi-mi va da camera şi lumea peste cap. Stau în fotoliu şi povestim. Vă ascult pe toţi, însă cred că încep să înregistrez mai greu. Oricum, sensul cuvintelor se alterează pe moment ce trece.

Am primit dramul de fericire cadou, de ziua mea. Cel mai frumos cadou, pot să spun. Restul… garbage… Nimic nu se compara cu exacerbarea tuturor simţurilor şi dragostea fără limite. Clar că imi iubesc apropiaţii, fără doar şi poate. Ei iţi dau vitalitate şi încredere şi bucuria. Aş face orice pentru ei… Ia uite ca am devenit si drăgăstoasă! Am sa-mi pun o picatură. Să nu stau pe uscat, căci văd că şi alţii încearcă o astfel de combinaţie. Trebuie să fie bună, trebuie.

Şi…, cum spuneam, mi-am serbat al nu-ştiu-câtelea an, căci nu mai ţin socoteala. Cică nici nu-i indicat, fapt confirmat de cercetătorii britanici, cum că o astfel de numărătoare duce la apariţia ridurilor. Nu vreau decât să mestec guma asta şi să aştept împreună cu ceilalţi binecuvântatul efect. Aşa fac de fiecare dată, mă îndoiesc de rezultat.

Toti râd, şi ştiu de ce. Fiindcă deja zâmbesc atât de larg, dar spun cuvinte atât de grele. Va veni în curând valul de fericire, fără margini sau limite, doar eu şi curcubeul, porumbei albi şi unicorni. O Doamne, cred ca deja e aici!!!

Să-i văd şi pe ceilalţi pe acelaşi film cu mine. Să nu fii singur este cel mai plăcut. Să ştii să te bucuri de aceste clipe, de neegalat. Să simţi muzica în oase, să simţi cum ritmul ei îţi impune s-o iubeşti, aşa cum te iubeşte ea pe tine. Fiecare sunet este creat cu dedicaţie pentru mine.

Vom pleca în curând, în milioanele de lumini din cluburi. Acolo se va dezlănţui marea, se vor rupe zăgazuri. A intrat în mine o nălucă, şi sunt bine.

Cine ştie, azi a câştigat ceva. Iar cunoscătorilor, respect!

6 thoughts on “My pill

  1. Hei, n-am mai citit demult ceva sa ma impresioneze atat. Am citit prima parte, am recitit-o ca sa ma dezmeticesc, am citit pana la capat si apoi am recitit tot, confuz stiu, dar eram atat de mirata incat am vrut sa ma asigur ca am citit bine. Foarte tare!!!

  2. Excelent!!O poveste aluziva care iti spune tot ce trebuie sa intelegi!!Cat despre stil…m-ai lasat fara cuvinte!!!Frumos,cursiv,interesant,bogat…

  3. Uite o descriere buna despre o zi pe piluri!
    O intrebare: imi spui si mie te rog de unde ti ai luat o?(glumesc) :))
    A imbatranit mos craciun de cand nu am prins una cum trebuie !

Leave a Reply

