Cand te doare capu’

Ce aş face eu c-o puşcă? Aş împuşca migrena asta care nu-mi dă pace de câteva zile încoace. Aş împrăştia-o pe perete, mi-aş descărca în ea toate gloanţele disponibile. Pentru asta nici nu cred că îţi trebuie permis de port-armă, că eu n-o port, ci o folosesc o singură dată, şi bine!

În altă ordine de idei, nu funcţionează nici medicamentele, nici leacurile băbeşti. Probabil că este vorba de prea multă informaţie, ţinută într-un spaţiu închis. O îngrămădeală şi o încâlceală incredibilă. Doctorii nu au ce să-i facă, şi mi-au propus concediu. Jur că am luat în considerare această variantă, preţ de o secundă, apoi a venit valul de râsete, cu hohote şi zguduieli. Nu poate fi vorba de concediu oameni buni. Asta iese din toate calculele, acum şi pentru totdeauna.

Şi pisica asta de migrenă s-a super bucurat şi s-a mega instalat în planurile mele. Îmi vine s-o omor, cu mâinile goale.

6 thoughts on “Cand te doare capu’

  1. Suntem ca niste roboti setati doar pe serviciu si atat. Concediu?????Eheeee, vise intr-o lume agitata si nebuna! Am ajuns sa uitam de noi si de dorintele noastre si sa nu mai facem nimic pentru “sufletul nostru”. Si…e pacat! E pacat ca ne dorim cu ardoare sa vina sarbatorile, sa vina vara, sa luam salariu…..E pacat ca de fapt ne dorim sa treaca timpul mai repede si sa imbatranim….Am devenit melancolica! Offf….mi se mai intampla! :-d

    Cora imi place foarte mult cum scrii si-ti citesc zi de zi creatiile! Bravo!

    • Foarte frumos ai pus problema. Exact asa este, cum ai spus. Si sa stii ca toti devenim melancolici, mai devreme sau mai tarziu. Iti multumesc mult de vorbele frumoase! Sper sa ne si intalnim intr-o buna zi!!!

    • Multumesc foarte mult. Mi-a trebuit ceva curaj, trebuie sa recunosc… Sper sa va placa si in continuare. Ca idei… si trairi… har Domnului, sunt!!!! :d

  2. Ai mare dreptate cu trecerea timpului, asteptam sa treaca si sa ia cu el toate problemele si angoasele zilnice de la birou sau de acasa, asteptam weekend-ul sau concediul ca ceva revelator si relaxant…insa migrenele ne urmaresc si acolo luand forma unor fantome ce nu ne mai lasa nici sa visam…si e din nou luni.

    Poate problema e la noi ca nu stim sa lasam migrena la servici, insa cine poate garanta ca nu apare una noua, cauzata de altceva?! traim intr-o lume moderna tot timpul in viteza si ne oprim doar cand o rotita nu merge bine in loc sa ne oprim si noi si…sa traim nu?!

    trairi si idei…mai vrem Cora:P

Leave a Reply

