My baby

Am în viaţa mea un suflet nou. Mie aşa îmi place să-i spun. Nou-nouţ, fără pată sau defect. Cu zâmbet de soare, cu piele ca burtica de arici, cu miros de lapte proaspăt. A-l avea lângă mine este cea mai adevarată aventură din toată viaţa mea. Fiecare zi are acum alte nuanţe, fiecare moment simţi că trebuie imortalizat. Ai vrea ca timpul să stea in loc, să te poţi bucura în tihnă. De când a venit pe lume, mă rog în fiecare seară.

Şi alţii au parte de suflete noi, unul sau mai multe. Şi îi întâlneşti aproape peste tot. Cel mai interesant este că ne uităm unii la ceilalţi, şi ne înţelegem din priviri. Şi pe tine te-a dat peste cap? Şi ţie ţi-a furat inima? Aşa-i că-i mai mult decât ţi-ar fi putut descrie cineva vreodată? Nu am dreptate să spun că este incredibil? Şi râdem doar, pe sub mustăţi, şi parcă facem parte dintr-o mare familie.

Nu poţi să descrii în cuvinte ceea ce simţi. Şi asta chiar nu e o minciună. Nu-ţi ajung cuvintele şi pace. Ce este cel mai ciudat, e că sentimentele tot cresc, tot cresc, şi te întrebi seara … dacă o să spargi tavanul? Mi se umple inima cu de toate peste zi şi am senzaţia că eu n-am dreptul să mă tot minunez, că ar trebui să fiu modestă şi să aştept ca alţii să sublinieze frumuseţea lui, însă uneori, jur că văd cum îi cresc în spate aripi de înger.

4 thoughts on “My baby

  1. cred ca e un sentiment divin si intr-adevar numai cine e in situatia asta poate sa te inteleaga exact l afel cum nici noi nu ii intelegeam pe ai nostrii ci celebrul “lasa ca o sa vezi tu cand o sa ii ai pe ai tai”. parea de multe ori ca o amentinare desi intodeauna era de fapt un avertisment, aduce multe bucurii dar si multe responsabilitati …. la care o sa ne abonam toti la un moment dat sau altul

    • Foarte greu de descris in cuvinte sentimentu’. Poti sa povestesti cate face, cate drege, sa faci poze, sa filmezi… Insa ce se afla in inima mea, chiar nu poate fi cuprins in cuvinte. Toate mamele sunt mandre si iubesc cu adevarat, dar chiar nu m-am asteptat la o asemenea amplitudine a mandriei si a iubirii. Iar daca gasesti ca-ti seamana la te miri ce, spargi tavanul cu umflarea in pene. Eu de obicei sunt modesta, nu-mi palce sa ma auto-ridic in slavi, dar daca am facut un lucru bun pe lumea asta, atunci este vorba de my baby.

  2. Sentimentul este perfect adevarat, mereu ne raportam lucru bine facut la copii nostri si este chiar adevarat !!!

Leave a Reply

