Fireste ca te iubesc

Fireşte că te iubesc. Cum aş putea altfel? M-ai cucerit cu prima privire şi aşa am rămas de atunci. O cucerită incurabilă. Nici macar n-ai avut mult de luptat. Nu-mi pare rau, să ştii. Am avut noroc că ai fost tu.

Fireşte că te iubesc. Nici prin cap nu-mi trece altceva. E deja un lucru stabilit. Nu mai încape loc de întors. Iar dacă mă întorc, atunci să fie către tine.

Fireşte că te iubesc. Vreau să fim bătrâni împreună, dacă am zis până la moarte, atunci aşa să fie. Iubirea asta a noastră este cel mai bun elixir.

6 thoughts on “Fireste ca te iubesc

  1. desi pare kichios- ar trbeui sa inramezi asta si sa va uitati la ea din cnad in cand…desi cred ca daca o porti in suflet tot impul …cine mai are nevoie de rame?!…sau cuvinte pentru a impartasi iubirea…asa cum ai spus tu, ceva atat de firesc si natural

Leave a Reply

