Trebuie sa stii cand sa lasi de la tine

Şi mi-am zis “de ce nu??”, când mi-au spus că trebuie să renunţ. În fond şi la urma urmei, ce mai am de pierdut? Fericirea? Pe asta am pierdut-o de mult. Liniştea? Pe asta n-am avut-o niciodată!! Speranţa? Da’ doar n-o să fiu proastă sau copilăroasă să mai cred că există aşa ceva. Sau poate se refereau la bunăstare. Probabil că mi-ar părea rău să fiu în continuare săracă. Da’ ce să-i faci? Ai mei au fost intelectuali. Şi au murit de foame cu cartea în mână şi aşa am fost şi eu o viaţă întreagă.

Aşa că m-am decis să renunţ. La orice vor ei renunţ. Sunt o lipitoare care nu mai moare, ca beţivii, care traiesc cumva fără ficat.

4 thoughts on “Trebuie sa stii cand sa lasi de la tine

  1. cred ca intr-adevar trebuie sa stii cand sa lasi de la tine…dar uneori trebuie sa stii sa si lupti si mai ales sa stii pentru ce merita sa lupti…din pacate plecam capul atat de des ca a devenit rutina si uitam pentru ce sa luptam, pentru ce merita luptat … pentru ce merita trait.
    multumim de articole…e micul meu deliciu de fiecare zi

    • Sunt perfect de acord cu tine. Chiar cred ca ai subliniat exact ce era mai important. Merita sa lupti, daca ai pentru ce trai. Doar ca uneori obosim de la lupta, sau de la asteptarea rezultatului acesteia. Pentru ca de razboit, ne razboim noi, dar cateodata fara nici un efect. Totul cred ca sta in cine are rabdare pana la capat, cine are perseverenta. Si cine are un sistem psihic de beton armat :).
      Iti multumesc pentru cuvintele frumoase de la final. Pentru mine inseamna sa am pentru ce lupta!!!

  2. inteleg ce ai scris, da nu ai dreptate…sau mai bine spus, nu-i voie sa ai dreptate. trebuie sa putem sa fim fericiti si sa putem spera…ca daca nu…eu ce ma fac?

    • Cand sunt asa de sumbra sa stii ca nu ma refer la viata mea personala, ci la situatie in general. De obicei am astfel de apucaturi dupa ce ma uit la stiri. Am jurat ca nu ma mai otravesc in asa hal, dar parca uneori sunt putin masochista si continui sa ma uit. Si, bineinteles, ma apuca deprimarea, disperarea si dezamagirea, apoi trec toate, ma resemnez si zic ca se putea oricum si mai rau. In orice caz, astfel de momente sunt mai frecvente in preajma datei cand platesc rata la banca!!!! 🙂 !!!!!!

Leave a Reply

