Revolutie, oameni buni!

Mi-a spus ieri cineva, că nu înţelege de ce tot spunem fraze de genu’ „de după revoluţie”. Mi-a explicat că încă suntem în revoluţie, chiar dacă nu într-una cu violenţe de stradă, suntem într-una cu violenţe interioare. Nu suntem altă generaţie, nu facem nimic cu adevărat deosebit, nu am câştigat nimic. Dreptul la informaţie şi dreptul de a trece graniţele ţării sunt totuşi niste cuceriri imense, i-am replicat. A spus doar că revoluţia continuă. N-am crezut, şi poate mulţi nici nu vor crede vreodată. Dar dupaă o lungă cugetare, mi-am dat seama că are perfectă dreptate. Încă mă lupt cu mentalităţile de genul “trebuie să stai la oală” sau “ai carte, ai parte”, cu oameni de tipul Domnul Goe. Şi mi-am dat seama că nu ne-am adaptat deloc. Vreau şi familie fericită, dar şi o carieră de succes. Vreau şi timp pentru cei dragi, dar şi să avansez pe scara socială. Vreau mii de prieteni, dar vreau şi intimitate. Trebuie să învăţ să mă descurc cu atâtea site-uri de socializare, ca să nu recunosc că nu-mi văd amicii cu lunile. Cred că n-am mai scris o scrisoare pe hârtie de zeci de ani. După revoluţie… sau mai bine spus, în mijlocul ei!

2 thoughts on “Revolutie, oameni buni!

  1. Chiar nu m-am gandit la asta pana acum…ca transitia se face greu e adevarat, dar in Romania noatra pare imposibil sa se schimbe vreodata mentalitatea.

    • Eu sper doar sa prind finalul… revolutiei spirituale!! adica sa vina noua generatie, dar cea cu adevarat noua, sa stearga cu buretele peste noi si sa cladeasca ea o altfel de civilizatie. De oameni mai buni.

Leave a Reply

