Doar tu si eu si luna

Visez cu ochii deschişi, norii trec grăbiţi pe cerul de aprilie. Nu sunt stele. Nu se aud decât zgomotele maşinilor vagaboande, iar tu dormi. De fapt eu dorm, şi visez, după cum am mai spus. După iubire a venit timpul pentru deliciul final, îngropat cu străşnicie în perne. Trec dintr-o lume în alta, mă întorc şi găsesc tot alte drumuri. Peste tot cuvinte şoptite, de care sincer nu cred că e nevoie. Ne înţelegem şi fără, poate chiar mai bine. Din tot spectrul de negru al nopţii, străbate de undeva un pumn de lumină slabă, oarbă şi albă. Nu te-ai trezit cumva? Sau era vorba de mine? Te găsesc lângă mine, mângâindu-mi părul, şi nedumerit: Dragă, vorbeşti în somn. Cu cine oare? Aici nu suntem decât noi doi şi luna.

Leave a Reply

