Bloguri

Eu nu mi-am făcut blog de mult timp, ce … abia au trecut două luni, şi poate nici atâta. Dar am descoperit, în încercarea mea de-al face frumos pe–al meu, blogurile altora. Aceşti „altora” sunt fantastici, cu adevărat. Am rămas blocată pe vreo câteva pagini, şi am zis că n-am mai citit ceva atât de bun de un car de vreme. Ce tot vorbesc!! din liceu. Cred că sunt abia la începutul căutarilor, însă personal consider că merită efortul. Unii chiar au ce zice, şi cum zic… rămâi tablou! Nu doar că vorbesc pe înţeles, dar au şi mesaj. Şi au şi conţinut, şi te ţin cu ochii în calculator până se dublează dioptriile. Unele bloguri sunt puţin retro, se scrie ca pe la cenaclu, cu limbaje împietrite, dar unele… vai, trebuie recomandate, căci pur şi simplu parcă ai asculta o voce, care îţi spune frumos şi ordonat exact ce simţi şi ce te frământă. Dă-l încolo de psihoterapeut!! Râzi bine, ai şi satiră, ai şi caricatură şi inclusiv sentimente. Că răzbat, aşa, de după cuvinte. Deci este clar ca s-a scris cu sufletul, cu dăruire, iar autorii şi-au dat drumul, au fost creativi şi nu numai. Sunt deopotrivă fete şi băieţi care scriu. Femei şi bărbaţi, mă rog, căci altfel s-ar putea înţelege că ne luăm după toanele unor adolescenţi. Am realizat că a petrece timpul în faţa unui ecran plat de 22 inchi poate fi extrem de plăcut, dacă ştii unde să cauţi. Sau să poţi aprecia ceea ce găseşti.

Leave a Reply

