Primele 100 de zile…

pentru noi, au fost zile de urzeală, de timiditate şi tatonare, de fluturi în stomac şi de adevărate încercări. Este vorba de chestiunea aceea în care nu mai ai răbdare până îl vezi din nou. De poveştile pline de senzualitate de la ora 3 noaptea. Ţigara de pe balcon, de după. Cola rece de la frigider băută din acelaşi pahar şi primul mărţişor.

Atunci, aş fi vrut să-mi fi dat o miniatură de-a ta, să o port în buzunar. Nu mă mai săturam de tine, nu exista prea-plinul. Îmi lipseai chiar şi atunci când erai întins pe canapea şi urmăreai un meci de fotbal. Aş fi aruncat televizorul pe geam, căci îl vedeam un trădător de neam şi ţară.

N-au fost frumoase doar pentru mine acele zile şi ore, minute şi secunde. Mă strângeai în braţe aproape cu disperare, de simţeam cum îmi fisurezi oasele. Îmi vorbeai şoptit, să nu mă sfărâm, te surprindeam uitându-te la mine pe furiş.

Se spune că primele 100 de zile sunt definitorii pentru tot restul vieţii. A rămas acum să trăim acest rest, să ne convingem…

2 thoughts on “Primele 100 de zile…

  1. Daca la noi ..la romani, in ceremonia religioasa de la Biuserica (ma refer la cea ortodoxa) sni s-ar permite sa ne formulam juramintele noi…as merge la tine sa mi le scrii. Exprimi atat de frumos tot ceea ce simte o femeie pentru barabtul ei ca nici nu mai chinui eu sa exprim, dau copy-paste dupa tine si se rezolva declaratia. noi suntem mai siropoase ei nu…dar au atuu-rile lor, si ii iubim pestu asta, si pentru acele prime 100 de zile.

    • Iti multumesc foarte mult. Mi-ar fi placut si mie sa fi putut sa ne juram unul altuia ca ne vom iubi mereu, in cuvinte, la casatoria religioasa, insa aici vorbesc altii pentru noi. Poate ca e mai bine asa, probabil ca n-as fi putut lega doua vorbe, din cauza emotiilor. Iar cu invatatul lor pe de rost, stau cam prost… Si oricum, eu ii jur in fiecare zi ca-l iubesc, iar el imi jura ca ma crede!

Leave a Reply

