De amor

Dacă ar fi să încep din nou, aş începe cu tine. Te-aş lua de nou-nouţ, m-aş împrospăta puţin şi eu, şi aşa spalaţi bine de orice, am lua-o de la capăt. Probabil că drumul ar fi acelaşi. Şi toate vorbele şi toată drama. Însă ne-am distra copios pe seama aceloraşi greşeli şi aceloraşi obiceiuri, că astea mor ultimele. Am sta la fel, am bea cafeaua la fel, şi am face vizite aceloraşi prieteni. Însă am fi luaţi de la capăt, să mai putem trăi o viaţă. Iar dacă rezultatul final ar fi altul, tare m-aş mira.

Dacă ar fi posibil să fac drumul întors, aş schimba tot. Să fie alte vremuri, alte amprente şi altă locaţie. Iar dacă aş putea şi să aleg, aş alege să fim împreună.

Leave a Reply

