Drop me a line

Desenează-mi cu o linie un vis. Pictează-mi cu o singură linie vecinii pe peste drum, sau prima noastră noapte de iubire şi prima zi de război. Descrie-mi cu o linie mică umbra ta, şi cu o linie mare, încâlcită peste măsură, firea mea de romantică incurabilă.

Dă-mi o linie de viaţă, uneşte cu o linie începutul şi sfârşitul. Fă-mi dintr-o linie un portativ si şopteşte-mi un cântec la ureche. Scrie-mi pe o foaie linia care determină perspectiva noastră. Şi mai spune-mi dacă şi tu vezi că linia asta nu are capăt.

2 thoughts on “Drop me a line

Leave a Reply

