Pentru fete

De la Alice îmi iau porţia de râs, de voie bună, căci are o inimă de caramel într-o personalitate de învingător. Ştie să mă facă sa-mi recapăt increderea, când toate corăbiile par inecate. De la ea primesc prin telepatie acele sentimente de good family.

De la Andy îmi iau porţia de monden, artă şi jocuri de cuvinte, în care este expertă. În delicateţe, sub un păr cârlionţat. De adevărat prieten.

De la Linda îmi iau porţia de candoare. Şi-mi spală sufletul cu puritate. Când răde, lumea întreagă devine mai bună.

De la Nadia îmi iau porţia de noroc. Căci duce cu ea ceva prezis de ursitoare, s-a născut sub un semn de trifoi cu patru foi.

De la Alex îmi iau porţia zilnică de romantism. Este pur şi simplu contagioasă. Dacă toate fetele ar fi ca ea, dragostea ar fi în programa de învăţământ, începând cu clasa I-a.

De la celelalte fete din viaţa mea îmi iau porţia de inspiraţie.

6 thoughts on “Pentru fete

  1. ooooo…cum sa nu iti placa blogul tau cand se dau si dedicatii, evident intr-o forma mai cizelata si artistica decat cele de zi cu zi….poate de aceea le apreciem si le savuram asa bine.

    In afara faptului ca de la tine imi i-au zilnic portia de ras sanatos de dimineata (deja devine ritual)…la amiaza sau….. dupamasa, inainte sa plecam, imi i-au si portia de realism uneori (de care chiar avem nevoie) , din fericire vine numai cand trebuie, dar si de pilule zilnice de intrebari retorice numa bune de “mestecat si inghitit”.

    multumesc ca esti tu insati in fiecare zi!

    • Rasul ala de dimineata e fantastic. Sa stii ca prinde cel mai bine. Si eu multumesc pentru asa cuvinte frumoase, care m-au impresionat enorm. Cat despre realism, tare as vrea sa mai scap uneori de el … bata-l cucu sa-l bata!!!!

  2. Mi-a fost dooooor de blog-ul tau caci spre rusinea mea nu am mai avut timp sa citesc iar azi cand deschid si vad ce ai scris mi se umplu ochii de lacrimi si ma bucur a milioania oara ca esti sora mea. Te iubi mult, mult si ma bucur ca existi!!!

  3. aveam ceva in cap…sa-ti scriu… da’ m-a pus norocu’ de am citit ce ti-a scris alice si…duuuuudee!!ce faine sunteti!!!unbelievable :*

    • Nu-i neparat sa-mi scri, ca stiu eu ce se afla in sufletelul ala al tau. Carliontat, cum spuneam. Cat despre sora-mea, ii acelasi lucru ca si cu fratelo tau. Multam lui Dumnezeu ca exista. Bine, ea fata fiind, se exprima in cuvinte, ceea ce nici un barbat in toata firea nu face. A nu se intelege ca-s muti, dar nu exprima sentimente decat daca le scoti cuvintele cu clestele. Iar daca este si rac … apoi chiar ca doi pasi in fata, zece inapoi, unde mai pui ca are cleste din dotare. Eu iti multumesc oricum pentru inspiratie. Catralioane de pupici!!!!!!!!!!

Leave a Reply

