Fantastica nebunie a venit cu vise şi idei

Din idei s-au născut planuri, din planuri acţiuni, şi uite aşa, m-am trezit prinsă în mijlocul unui bâlci la propriu, din care n-am mai ştiut cum să ies. Este vorba aici de frământările mele personale, demonii cu care mă lupt în fiecare zi, dragonii pe care mă chinui să-i îmblânzesc, să-i ţin în cuşcă. Unii chiar o numesc nebunie, dar eu nu-i zic aşa, pentru că nu fac rău nimănui dacă am capu’ dus pe plută. L-am pus de bună voie şi nesilită de nimeni. Nu-mi impune nimeni cum să gândesc, şi totuşi, ideile mele ies cumva sucite. Ca o codiţă împletită. Din nou revin, este vorba despre viaţa activă care se petrece în mintea mea, tărâm de fantezie totală, care se transformă uneori în motor ce mă pune în mişcare. Dacă n-aş avea acest refigiu, aş fugi pe câmpie. Din cauza monotoniei, bineînţeles. Însă aşa, pentru că mă pot desfăşura în jungla dintre vise, mă simt fantastic.

2 thoughts on “Fantastica nebunie a venit cu vise şi idei

  1. go to your happy place!…nu stiu de ce asta mi-a venit acum in minte…nu de alta dar fraza asta din filme ma cam pune incurcatura deoarece nu as stii sa descriu locul meu fericit. cine ma face fericita as stii sa iti spun, dar cu fiecare vis locul acela e diferit plin de lume si intamplari…si situatii diverse. poate nu are legatura cu ce ai scris dar la asta m-am gandit in prima faza. ca cosmaruri mai am si ai si tu precis ca tot omul….noroc ca vine dimineata ne uitam langa noi si ne trece, nu?!

    • Are perfecta legatura cu ce am scris. Chiar despre asta este vorba. Despre my happy place, care pentru unii pare un cuib de cuci. Si ma vad in fiecare zi cum zbor peste el. Cat despre dimineata, ai drpetate, mai pleaca din minte unele intrebari, unele framantari, care in mod normal nu si-ar avea rostul. Noroc ca ne trezim, pana la urma … cred ca asta ii secretul …

Leave a Reply

