Atele pentru inimă

Îmi ador aparatul de fotografiat. Cu vivid colors. Primit cadou. Poate cel mai frumos cadou ever. Îmi ţine memoria up-datată. Mare lucru. Fac şi câteva sute de poze odată. Să rămână. Iar apoi mă uit la ele, iar câteodată revin la cele din trecutul îndepărtat. Şi mă tot minunez. De aparatul meu. De talentul lui de a-ţi prezenta propria viaţă. De incredibilele lucruri pe care mi le arată, parcă în ciudă, căci mie mi s-au şters demult din minte. A avea un astfel de dispozitiv, este vârful de lancie al tehnologiei. Şi al meu personal. Fără doar şi poate. Over and out.

2 thoughts on “Atele pentru inimă

  1. nu stiu ce ne-am face fara poze…sau alte inregistrari, dar adevarul e ca pana cauti o inregistrare video fotografiiile sunt dedeparte mai nostalgice. macar tu stii sa il folosesti eu prima oara cand mi-am folosit aparatul foto ma minunam la fiecare optiune de cat e de destept si cate poate sa faca….si asta pentru un aparat digital nu prea performant.
    asa poti poti sa iti vizulizezi viata color, alb – negru sau cum vrei tu.
    cica photoshop-ul ajuta mult….dar acela e pentru avansati…

    • Eu il ador pentru simplul fapt ca imi tine loc de conexiune cerebrala. Nu ca n-as avea-o, dar s-a cam uzat saraca, de la atata folosinta zilnica. Si mai mult decat atat, a fost cel mai utilizabil/adorabil cadou pe care l-am primit vreodata. Nu-mi amintesc sa ma fi bucurat de ceva mai mult decat de el.

Leave a Reply

