Lucrurile bine puse, în concordanţă cu luminile astrale

Mie nu-mi plac chestiile feng shui. Ori sunt sui, ori nu. De ce trebuie scaunul pus în partea dreaptă, iar patul cu capul către sud? Nu se poate să fie toate alandala? N-ar fi mai corect să fie toate după bunul plac al proprietarului, care să fie fericit de pe urma propiilor decizii, decizii care chiar s-au înfăptuit? Nu cunosc decât din poveşti acest concept, dar sinceră să fiu, nici nu sunt tare curioasă. Nici despre pietre nu ştiu tare multe. Hai poate puţin despre horoscop, dar nici cum despre cel zilnic (poate fiindcă nu m-au nimerit aştia niciodată), ci despre cel general. Sunt împotriva lucrurilor care stau scrise şi cică te definesc. Eu sunt atipică, şi mulţi alţii pe care îi cunosc. Atunci, întreb sincer, de ce ne mai obosim? Nu are lumea ce să facă, s-a urât cu binele? Mai bine miros flori, stau sub nuc în parc, sau dorm ca buşteanu’, pe patul meu aşezat total incorect către vest. Căci nu am vreme să car în casă toate pietroaiele de pe stradă, să le lustruiesc şi să zic cu satisfacţie: asta o am din excursia din Malta … şi să oftez cu maximă importanţă de sine. Am s-o ţin lângă pernă, să aducă o good karma. Şi dacă voi merge în Egipt, îmi voi face carieră în faţa blocului, căci nu am să aduc o singură pietricică, evident. Voi aduce tot mormanul.

8 thoughts on “Lucrurile bine puse, în concordanţă cu luminile astrale

  1. tare ma binedispus artuicolul tau de azi…uneori avem tendita sa facem unele lucruri pentru “ca trebuie”, “cum trebuie”…parca nici la 90 de ani nu am avea curajul sa ne razvratim impotriva lucru….originalitatea si inventivitatea uneori sunt in fata acestor reguli palesc. desi e interesant feng shui o vreme chiar m-a pasionat (nu indeajuns incat sa imi darma pereti prin casa si nici sa atarn cristale la geam) dar am vazut chestii sui vorba ta pe net sau in reviste…case construite in intregime pe aceste principii…si sunt deosebite, poate ca unii oamnei au nevoie de limite, de reguli…si sa fim seriosi toti avem micile noastre superstitii, …singura diferenta e ca nimeni inca nu scris despre ele….eu zic sa facem si noi un GHID ce zici?!….poate o sa vedem pe strada niste sosii de-ale noastre

    • Eu nu pot, sau nu vreau, sa cred in lucruri care sunt batute in cuie. Vreau sa aiba loc in deciziile noastre si liberul arbitru, care sa miste lucrurile in conformitate cu amprenta mea, cu placerile mele personale, cu starile mele, bune sau rele. Cele care ma definesc si care pot fi recunoscute de oamenii din viata mea. Si ei cam sui, ca vorba spune ca cine se aseamana se aduna. Iar noi nu numai ca ne-am adunat, dar am si inmultit ecuatia (a se vedea copii, nepoti, verisori etc, micii urmasi cu aceleasi tabieturi, mostenite evident, zic eu pe cale genetica)!
      Despre ghid, pot spune ca e buna provocarea, atata timp cat pot sa nu am limite dinainte stabilite.
      Iar despre sosii … aici poate ca as putea fi uimita!!! Sper sa fiu vreodata. Sa vad in fata mea o alta Cora, cu aceeasi infatisare, dar cu alt background. As fi mai mult decat nerabdatoare s-o cunosc. Probabil ca ar fi un pic freeky, dar poate s-ar merita.

  2. uneori recitesc ce scriu si observ miiile de greseli de tiparire….se pare ca mainile mele nu pot tine pasul cu gandurile mele si iese ce iese….asa ca scuze pentru greselile din ficare post. In alta ordine de ideimi-am adus aminte de o buna prietena a mea din liceu care e un adevarat tezaur in ceea ce priveste superstitiile, conform celor spuse de ea cred ca nu am voi marita in urmatoare 10 vieti, in fiecare zi cineva ma vorbeste de rau si altcineva de bine, primesc si dau bani, ghinion o sa am o viata intreaga e clar…si totusi viata mea e la fel, chiar mai buna indrazanesc eu sa zic…si nici nu e la indigo cu altii care nu se matura pe picioare nici din grreseala, nu stau in coltul mesei, nu scapa piper sau sare pe masa si nu au spart in viata lor o oglinda…eu zic ca ei pierd.

    • Nu-i stres cu greselile. Se intelege perfect ceea ce vrei sa spui.
      Cu superstitiile e o intreaga poveste, suie. Chiar ca cei din categorie pierd farmecul vietii, si traiesc intr-o frica fara sens. Oricum avem ghinion, oricum avem momente proaste, oricum vom fi la un moment dat pe locul doi sau chiar pe ultimul loc. Caci altfel cum sa invatam si gustul esecului?

Leave a Reply

