Cireşe amare

M-am regăsit, aşezată pe o bancă uitată, în luna mai. În jurul meu trecători roiesc în cerc, năuci de la căldură. În depărtare, balta iluzorică se întinde printre eşapamentele maşinilor aliniate pe căte o bandă de drum, automobile încinse în care şoferii adună punctele de plictiseală. Nu zboară păsări, nu se aude nimic. Cu capul înfundat, cu mintea neclară, oameni aşteaptă ceva. Probabil de aceea stau şi eu, într-o încercare ratată de a prinde din urmă timpul pierdut. Am gust amar şi nu ştiu de la ce anume. Se poate să fi fost cafeaua fără zahăr, dar la fel de bine ar fi putut să fie nenumăratele şiroaie de transpiraţie rece de pe tâmple. Nu mă pot ridica, cel puţin nu acum, căci ceasornicul nu a bătut orele fixe şi nu bate nici vântul, iar lângă mine am o pungă de cireşe.

3 thoughts on “Cireşe amare

  1. caldura asta te alsa sa fara chef uneori, mai ales cand vezi si in jur atata delasare, nimic care sa te inspire, nimic care sa te puna in miscare…si daca si langa tine o punga de cirese….chiar nu ai nici un motiv sa te ridici nu?! asteptam sa treaca timpul…

    • Mie imi place uneori sa ma uit pur si simplu la oamenii de pe strada, ca sunt tare pestriti si fiecare diferit ce cel dinaintea lui. Stau ca la film, atata ca lipseste pop-corn-ul!!!

  2. Buna
    As dori sa facem un schimb de linkuri – 3 way link exchange – in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://anunturi-iasi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
    Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

Leave a Reply

