Nu pun postul la about, căci este vorba despre o descriere de moment, care mâine poate nu-mi va mai fi pe plac

De fapt cu asta trebuia să încep, la început. Cu descrierea mea, om simplu din popor, cu dorinţe de şoim al patriei, curajoasă ca un pionier. Fac parte din generaţia rabla! Iar asta se vede cu ochiul liber, din capul locului, fără să mai dau alte detalii. Cel mai mult îmi place să scriu, asta când nu mi se spală creierul de către alţii… a se înţelege exact ceea ce trebuie… pentru a nu se divaga de la subiect! Dintre obiectele lumeşti cel mai mult îmi place pătucul meu, unde zac în neştire, până îmi vin, chinuite, ideile salvatoare. Iar dintre oameni cel mai mult îmi ador fetiţa, la egalitate cu tăticul care m-a ajutat s-o cobor din rai şi s-o aduc printre noi. Restul de familion are un loc asigurat în inima mea, un adevărat castel le-am ridicat. Sunt un om al verii, m-aş abona la ea, dacă ar fi posibil. Iar la urmă, dar nu pe ultimul loc, îmi place muzica. Fără de care nu mă regăsesc şi nu-mi primesc vibraţiile de fericire. Nu dau exemple, pentru că gusturile chiar nu se discuta. Excepţie, cazul vecinilor mei, care preferă să le fie sparte timpanele de un bilion de decibeli, şi fără să vrei, te incluzi în acele preferinţe, cu toate că eu le consider oribile. Între timp, am prieteni puţini, dar, aşa cum scrie la carte, adevăraţi. Nu ştiu exact în ce sens, însă nici nu vreau să fiu pusă în situaţia de a afla. Nu sunt un om prăpăstios, dar bat în lemn. Îmi place să râd, însă nu-mi tare place să alerg. De fapt, chiar mint, nu-mi place să alerg deloc. Aşa, la pas întins, mai merge, dar să dau duhul din mine, să mă învârt ca o găină beată în jurul unui stadion de fotbal … never. N-am crescut diferit faţă de alţii, şi nici nu-mi duc viaţa într-un mod care să mă deosebească. Fac toate lucrurile cu anumită monotonie de stare, am suferinţe şi plăceri. Nu am planuri, căci acei alţii despre care vorbeam mai sus mi le dau peste cap, şi atunci merg pe mâna hazardului şi pe cea a soţului meu, care mai are cât-de-cât idee despre ce se întâmplă în lumea asta largă. Şi cam asta ar fi tot. Belive it or not. Om simplu din popor. Generaţia copiii copiilor tăi vor fi fericiţi.

2 thoughts on “Nu pun postul la about, căci este vorba despre o descriere de moment, care mâine poate nu-mi va mai fi pe plac

  1. te si vad cu tigara in mana si cafeaua pe masa, picior peste picior gesticuland si razand in timp ce ne spui toate cele de mai sus. trebuie sa iti marturisesc ca esti prima persoana care am intlanit-o capabila sa recunoasca ca nu vor sa fie nici prea prea nici foarte foarte si ca de fapt si de drept asta ne face fericiti. nu multi oameni au curajul asta si eu ma numar printre ei. Mi-am dat seama dupa ce am treminat facultatea ca presiunea asta de a fi mai mult, mai mare, mai tare nu e chiar conform asteptarilor mele, nu ca mi-ar fi fost frica, nuuuu penru ca eram obisnuita cu asteptarile mari, dar simteam ca incep un drum care nu m-il doresc numai asa sa fac alti oameni fericiti…cred ca mai degraba vreau sa fiu fericita decat “realizata”….iar daca reusesc asta si pe deasupra sa fac si oamenii dragi mie fericiti la randul lor, nimeni nu mai are dreptul sa zica ca nu sunt “realziata”.
    Asa ca iti multumim din nou pentru inspiratie si curaj!

    • Mai Alex, am piele de gaina … pe maini … si nu beata :)!! Iti multumesc eu tie, pentru cat de frumos comment mi-ai dat acestui post. Ai mers la tanc cu vorbele tale, sunt exact ceea ce simt si eu. Ma bucur cand gasesc oameni ce stau bine mersi pe aceeasi lungime de unda cu mine. Imi alunga orice suparare, si ma trezesc ca-mi cant eu mie de bucurie. Iar asta nu-i putin. Caci eu chiar cred in fericire. Altfel de ce ne-am obosi sa mai traim?

Leave a Reply

