Strawberry surprise

Vin de cu bună dimineaţă la birou, deschid mailu’ ca toată lumea, şi dau cu nasul direct într-o reclamă. La un deosebit de delicios cocktail.

Nume de cod: Surpriză de căpşuni.

Şi surpriză a fost şi pentru mine.

Cică suc de grapefruit roz, suc de portocale, căpşuni întregi, frişcă şi gheaţă pisată, toate amestecate într-un shaker, până îţi dau lacrimile de poftă. Am rămas blocată, la propriu.

Şi acum că scriu, îmi lasă gura apă, iar simţurile mele sunt copleşite. Măcar dacă aş face alergie de la blestemaţii ăia de căpşuni, dar nu fac…

Ora 4, ora 4, ora 4 … cocktail, cocktail, cocktail…

Strawberry …

4 thoughts on “Strawberry surprise

  1. eu propunm sa punem mana de la mana si sa cumparam capsuni pentru amiaza….nu de alta dar am auzit ca e sanatos sa mananci fructe proaspete, mai ales daca sunt fructele preferate….

Leave a Reply

