Clipe nenumărate

Nu înţeleg de ce trebuie să-mi fie somn noaptea, nu înţeleg de ce trebuie să dorm. Aş face câte ceva tot timpul, unii spun că am cu tiroida, dar chiar sunt sănătoasă tun. Cu sânge cam anemic, dar totuşi tun. Iar asta cu obligatoriu trebuie să dormim, în loc să facem ceva maxim interesant, mi se pare aberant. Nu spun că în rest toate au o logică debordantă, dar când ai merge şi-ai veni, să fii ca o legumă, să pici lat pe o placă de lemn dotată cu saltea, pentru ca să-ţi poţi reveni, efectiv e de râsul curcii.

Seara mă lupt cu mine însămi, mă târăsc până în dormitor (i-au dat denumirea asta numai pentru a-mi face mie în ciudă) sau cel mai ilar, adorm pe canapeaua din sufragerie, cu capul sprijinit în cot. În măreaţa încercare de a mă uita la un film. Şi cireaşa de pe tort este că, întotdeauna, a doua zi mi se povesteşte finalul filmului, care a fost cel mai palpitant, iar filmul în cauză primeşte Oscar. Iar eu … l-am dormit. Mă apucă toţi dracii şi mă vizitează hunii, goţii şi-ostrogoţii. Şi mă mobilizez, mă auto-determin şi mă auto-impulsionez, îmi fac programul pe ore, minute şi secunde pentru următoarea zi. Când, cu stupoare, refac traseul deunăzi, şi dorm, şi dorm, şi dorm. Nimic nu se mai poate pune între mine şi somn, nici măcar veşnicele ronţăieli.

Se prea poate să fi pierdut pariul cu timpul.

One thought on “Clipe nenumărate

  1. somnul e important si …dulce …cand ai timp de el, in rest e o lupta continua cu maineile care nu te mi asculta ca vor sa stea, cu pleoapele care se vor inchise desi trasnmiti clar informatii creierului ca le vrei deschise, cu creierul care cum ziceam mai dseunezi nu mai preai cereri dupa o anumita ora …si intreg corpul … care la un moment dat cedeaza…TIME OUT!….apoi de le capat

Leave a Reply

