Despre Ce şi Cum

Cei doi erau prieteni. Foarte buni, cu o relaţie absolut normală, cu destine paralele. Mână în mână, ca doi gemeni univitelini. Puteai să te bazezi pe ei la orice oră, aveau sute de prieteni la rîndul lor, iar aici vorbim despre prieteni comuni, căci cine îl ştia pe Ce, îl cunoştea inastantaneu şi pe Cum, iar toate se aranjau într-un mod misterios de organizat, rezultatele fiind exact cele dorite. Zile de naştere împreună, grătare la soare vara, nunţi şi botezuri, înmormântări, la orice eveniment monden apăreau la braţ, aproape sfidători. Ceea ce era doar o impresie, în realitate fiind sensibili şi atenţi la nevoile celorlaţi. Însă acea apropiere a lor crea câteodată invidii. Punct în care intervine persoana mea în poveste. M-am supărat pe ce, căci n-am mai ştiut cum. Cum să le faci pe toate dacă nu ştii pentru ce? Iar din sentimentul meu de neputinţă a ieşit scandalul. Ne-am certat, iar ei doi au hotărât împreună să mă scoată din lista de amici agreaţi, fiind o persona non grata. Din acel moment n-am mai ştiut ce să fac de mâncare, cum să tratez copilul de răceală, ce să urmăresc la televizor. Blocajul a fost de proporţii gigantice, toată lumea mea, până atunci uniformizată pe un anumit nivel, s-a descompus, fiecare bucăţică zburând haotic prin aer, eu alegând după ele. I-am implorat să intre din nou la loc, în cutia mea craniană. Dar au spus că sunt în grevă. Şi să vorbesc cu liderul de sindicat, poate-poate mă lămureşte el cum să ies din dilemă.

M-am pus pe plâns, neajutorată ca un pui, când am aflat că este dus în concediu. Vine abia luna viitoare.

Eu ce să fac până atunci?

Şi cum?

4 thoughts on “Despre Ce şi Cum

  1. frumoasa povestea, problema la mine e ca ei desi nu sutn in greva, ce stiu eu si cum sunt mici copii si mai trebuie sa cresca. si cresc saracii cu noi, si se mai cearta, si se impaca si mai invata de la altii. asa ca nu renunta….ei sunt cu noi tot timpul importanta e sa fie ai nostrii si nu de imprumut. nu de alta dar toti par a stii ce sa faca, cum , cat, unde, cand etc….dar altfel….uneori tot ai nostrii sunt mai buni, iar daca vor concediu … lasa-i ca apoi revin in forta.

    • Sa stii ca ai dreptate!!! Poate se vor intoarce si ai mei mai zdraveni la minte decat pana acum, si cu mai multa energie! Ca daca nu, unde le sta capul, le vor sta si picioarele. Sau era invers?… Nu conteaza, ideea ramane aceeasi cum ca-i voi macelari cu sadism si satisfactie! Si nici prima de Craciun nu le mai dau!! Na!!!

Leave a Reply

