Punct şi de la capăt

Niciodată nu m-am ştiut o cleptomană, dar am simţit ieri nevoia să fur ceva. Cât de micuţ sau neînsemnat, dar să-l iau pe furiş şi să simt adrenalina. Mi-am zis în sinea mea – eşti un animal patetic, măcar ai şi tu un pic de frică de Dumnezeu, că şi aşa faci curat în zi de duminică, de te aud toate vecinele şi te bârfesc cu poftă pe bancuţele din faţa blocului. Dar cu toate astea, tentaţia era mai mare decât mine, iar eu micuţă fiind, stăteam în umbra ei, cu un fel de admiraţie în privire şi cu un fel de sentiment de superioritate. Fac ce vreau, când vreau – dacă m-am hotărât să fur, am să fur, iar dacă am zis, am zis. Poate oricine să-mi dea argumentele contra, ele nu mai contează în acest punct. Acum mai rămânea de găsit care să fie obiectul delictului. M-am învârtit şi sucit, am gândit situaţia din toate unghiurile posibile şi imposibile, când am ajuns la un capăt. Nu exista altă posibilitate decât să fur un sărut. În timp ce dormea, căci altfel nu s-ar fi pus la socoteală.

12 thoughts on “Punct şi de la capăt

    • Ohoo, asa da, bravo, asa trebuie facute lucrurile in ziua de azi. Cu dreptatea si adevarul ai vazut si tu ca nu ajungem nicaieri. Sa dam Cezarului ce-i al Cezarului, si in somn sa furam tot ce i-am dat peste zi!! hi hi!!! 🙂

  1. “În timp ce dormea, căci altfel nu s-ar fi pus la socoteală.”… Sigur; caci de nu dormea… era fie cu consimtamantul sau… si-atunci nu mai era “furt”… fie fara si-atunci era “hartuire’! :))) Lasand glumele… dragut, taaaare dragut. Pupici!

      • Stiu, stiu, ai perfecta dreptate. Atata doar ca eu tare-s mica si el ii taaaare mare! Si hartuirea vine pe masura fiecaruia! Dar, cum spus-o si tu, merita sacrificiul, atata timp cat fara el n-as mai fi intreaga!

  2. Frumos spus. Si nu poate decat sa ma bucure asta! ….chestia cu “n-as mai fi intreaga” si nu cea cu proportia hartuirii!!!!!!!!!! 😉 Altfel… gandeste-te ca el fiind maaare, tu ai “teritoriu” de actiune mai vast!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂 Avantajele apar functie de cum privesti problema! :)))))))

Leave a Reply

