Schimbări de feeling

Sunt ca o pasăre colibri, scotocind după nectarul dintre florile de pe balcon, într-o încercare eşuată de a mă simţi în mijlocul naturii, după o zi de cerneală sau tuş pe degete şi tăieturi fine de la hârtii.

Mă simt ca un castor când stau sub duşul rece-călduţ, iar afară la umbră sunt 40 de grade.

Mă simt ca o furnicuţă venind încărcată de la piaţă, sunt ca o termită când manânc toate bunătăţile pe care le-am cărat, şi ca un leneş, când vine vorba de spălat vasele.

Sunt ca o pisică, stând întinsă pe sofa, la ora siestei.

Mă simt ca un elefant ce stă pleoştit pe o bancă la malul mării şi priveşte cu nostalgie în suflet apusul de soare şi păsările care se încurajează în stoluri.

Sunt ca o găină, când simt o nevoie imperioasă de a dormi imediat ce soarele cade grămadă în spatele mall-ului.

Simt că ar trebui să fiu cameleon, dar eu nu pot să am decât o culoare pe rând.

2 thoughts on “Schimbări de feeling

  1. foarte frumos…ca de obicei….nu de alta dar in haosul de zi cu zi cam greu si pentru starile noastre sa tina pasul.Cameleon nu sunt dar uneori furtuna da, din fericire nu tine mult si paoi iar apare soarele ce usuca to si nu ramane nici o urma a ceea ce a fost, pana a doua zi.

Leave a Reply

