Scleroza şi efectul de seră

Probabil că şi eu îmbătrânesc. Am spus-o, şi-o tot repet. Mi s-a întâmplat să uit câţi ani am, să uit că am ochelarii pe ochi, că mi-am aprins o ţigară şi să tot aprind altele, să servesc musafirii cu mâncarea special pregătită pentru ei, să mă uit în portofel înainte de a mă urca în taxi, să-mi schimb papucii de casă cu pantofii înainte de a ieşi din casă. Mi s-a întâmplat şi să încurc zilele săptămânii, atâta doar că am aflat ulterior, de la alţii, pe ce planetă trăiesc. Însă, într-o după-amiază cu temperaturi extrem de ridicate pe coloana de mercur, am simţit un prim efect de scleroză, când am realizat că în ziua respectivă am uitat complet să beau apă, întrebându-mă, fireşte, oare de ce mi-e încontinuu sete?

2 thoughts on “Scleroza şi efectul de seră

  1. nu stiu daca varsta e de vina sau alte preocupari mai importante uitand de firescul de zi cu zi si de alte lucruri…naturale penru unii. Eu uit uneori sa raspund la apelurile pierdute de la prieteni, dar nu uit sa sun la aniversarile lor (o singura data am sunat cu cateva ziel dupa…..dar a fost ok ca era o alta onomastica in familia respectiva…ceva ceva tot am nimerit bine), uit si eu pe ce planeta traiesc si cum curge timpul in mod normal dar stiu exact programul institutiilor de unde ridic certificate lunar, uneori uit sa ma mananc si ma mir de ce mi-e rau in schimb nu uit cand trebuie el sa mance sau cand trebuie luate medicamentele, pot sa uit ce am facut in fiecare ora a vietii mele, dar nu o sa uit niciodata cand ne-am intalnit. Sunt convinsa ca fiecare dintre noi uita anumite lucrui vitale sau nu…noi suntem mai deosebite si ne mandrim cu asta!
    Eu am mai spus-o si o repet …abia astept dispozitivul prin care ne putem externaliza memoria, nu de alta dar sunt multe informatii si poate ar ajuta, ma multumesc si cu o marire de viteza, memorie …. numai sa nu uit, si sa imi pastrez pentru mine lucrurile importante.

    • Eu zic ca e varsta de vina…. ca altfel nu vad cum ar fi posibil sa pierd din vedere un lucru atat de banal. Iar in ceea ce priveste dispozitivul…. vai, mi-ai dat frau liber imaginatiei…. of mai Alex….

Leave a Reply

