Pe mine mă bate gându’

Şi nu înţeleg de ce trebuie să avem o relaţie bazată pe violenţă, în loc să ne purtăm civilizaţi unii cu ceilalţi, să avem discuţii deschise, în care fiecare să-şi poată exprima părerea într-un mod franc şi la obiect. Mă bate în fiecare zi – dimineaţa, la amiază şi seara. Iar dacă, Doamne fereşte, am insomnii, mă bate şi atunci. Şi cam încep să mă revolt. Asta nu e treabă! Când mă simt şi eu mai bine, hopa cu bătaia! Anumite vânătăi nu dispar şi niciun fel de plasture nu le poate ascunde. Iar a încerca să te comporţi de parcă ele nu ar fi acolo, te aruncă în prăpastia ridicolului, de unde nimeni nu te poate scoate fără imaginea de sine pătată şi mai rău. Şi atunci de ce trebuie să rabd în tăcere?

Am să-mi dau gândurile în judecată.

Să facă închisoare pentru violenţă şi premeditări. Să stea singure închise în celulă, să cugete şi să-şi dea seama că viaţa mea e grea oricum, chiar şi fără ele. Şi să poată în sfârşit aprecia ce gazdă bună sunt, ce frumos şi delicat le tratez, câtă importanţă le dau şi cum le urmez pe toate, tăcută şi docilă.

2 thoughts on “Pe mine mă bate gându’

  1. in fiecare zi ma bate cate un gand doua, problema e cand sunt mai multe si intervin in viata mea de zi cu zi….am observat in schimb un li\ucru extrem de ciutat, barbatii nu au problema asta…adica ei au unul….dar bun si cu ala duc lupte titanice, noi in schimb ne luptam cu o armata intreaga de fixatii, idei si sentimente, parca ne-ar face in ciuda viata asta seris!

  2. Abia acum am citit commentul tau, si sa stii ca ai perfecta dreptate. Nu inteleg de ce trebuie sa am milioane de ganduri, in loc de unul tare si mare, cu care sa ma razboiesc. Probabil ca toate au un sens bine definit in lumea asta, insa mie chiar imi scapa uneori. Sensul giratoriu…

Leave a Reply

