Tu ploi, mă?

Aseară a plouat. Cu bulbuci, cum îmi place mie. Cu tunete înfricoşătoare şi fulgere de s-a luminat tot cerul. Cu torente şi rafale, cu bălţi imense pe trotuare şi străzi. Au apărut la un moment dat baloane de pe asfaltul ud, cum a rămas săpunul în urma spălării şoselei de către municipalitate. Pe terasele blocurilor apa a atins cote inimaginabile, aproape că s-au inundat.

A plouat sănătos, să ude toate vieţiutoarele cu curaj, mă refer la cele care şi-au scos nasul afară din casă.

Eu, de fapt noi – întreg familionul, de la mic la mare, am dormit. Cel mai adânc somn posibil, cu vise dintr-alea lungi, cu acţiune şi suspans. M-am trezit odihnită, proaspătă şi revigorată, ca după un concediu.

Azi se pare că refacem traseul, căci norii stau aplecaţi peste sat, cu intenţii criminale.

2 thoughts on “Tu ploi, mă?

  1. am inteles ca a plouat si in timpul noptii, dar eu nu am de unde sa siut asta…..eram prea ocupata sa dorm, nu de alta dar vorba ta “Cel mai adânc somn posibil, cu vise dintr-alea lungi, cu acţiune şi suspans”

Leave a Reply

