Când am şi eu momentele mele

E de jale!!! Cu bocitoare şi tot tacâmul. Cu negru pe oglinzi şi cu cioclii la uşă. Nu am des momente de slăbiciune, dar şi când vin, sunt ca uraganele. Cineva ar putea spune că e un simptom al eclipsei de lună, dar eu ştiu că-i vorba de altceva şi nu pot spune nimănui la ce mă refer. Aş primi pe câte unul, altul lângă mine, dar butoiul cu melancolie este în aşa manieră structurat, că nu încape în el decât o singură persoană odată. Fiecare să stea cât se simte bine. Iar aici apare veşnica ironie, ce însoteşte viaţa asta galbenă.

N-aş vrea să sufăr, dar asta fac mereu. Cred că am ajuns să-mi placă durerea mea, să mă complac în ea atât de bine, încât nici nu concept altceva. Mi se cuvine. Te-aş minţi să spun altceva. Îmi place să mă gândesc la toate, să le învârt pe toate părţile, iar când văd că nu este nici o cale de ieşire, mă lamentez. Şi mă bosumflu, ca o broască după ce expiră. Nimic nu-mi ia sufletul greu astăzi. Nu pot rupe lanţuri, nu pot schimba nimic. Poate nici n-aş face-o, dar devine tot mai dificil. Măcar dacă depărtarea m-ar ajuta, dar e o apropiere insuportabilă, nimicitoare, între noi.  Lumea e mică, un cerc vicios.

2 thoughts on “Când am şi eu momentele mele

  1. cred ca uneori ar trebui sa ni se permita melanoclia, ba chiar sa se faca o zi nationala pentru asta. problema ar fi atunci ca nu am putea decide care anume sa fie deoarece nu putem prevedea cand ne apuca…melancolia bat-o norocul, ca avem nevoie de ne afundam in ganduri numai de noi stiute.

    • Eu nu am des astfel de momente, dar si cand le am… vai de capul meu! Vin, se instaleaza bine si nu mai da Domnul sa plece. In fine, ideea e ca de fiecare data cineva ma scoate din butoi, ca de una singura (repet: cateodata), cam greu…

Leave a Reply

