Valoarea banilor…

Emisfera cerebrală dreaptă a mărului lui Adam are azi pretenţia să nu cheltui mult, căci suntem la limită. La cea de jos. Mai jos de-atâta nu se poate. Asta în cazul în care mă conformez, şi nu arunc banii pe fereastră pentru un nou pămătuf de vase. Nu vreau să mă justific, ţin doar să precizez că, în lumea mea, pămătuful este pe locul întâi ca importanţă, la fel şi vasele. Dacă aş avea şi eu acces la maşină, probabil că aş avea chef să mă plimb pe tărâmul lumii marţiene, cea unde domneşte testosteronul si pragmatismul, dar aşa rămân la acele mele de croşetat şi la vasele adunate maldăr în chiuvetă. Iar cât despre limita de jos, chiar cred că e doar o hiperbolă menită să mă sperie şi să-mi mute gândul de la pămătuf şi de la noua rochie pentru nunţi pe care am planificat s-o cumpăr.

6 thoughts on “Valoarea banilor…

  1. Incepe sa sune a laitmotiv serios…in cazul nostru in schimb ma lupt cu gandul, il sperii, revine, ma bate si …. nu mai cumpar nimic din ce nu am absoluta nevoie. ce urmeaza?! sa coboram limita de jos si sa intram pe axa la minus, ca doar nu intra numele in sac nu?! nu de alta dar exista multe lucruri absolut necesare.

    • Eu sunt foarte cheltuitoare. Cum altele sunt pofticioase in ceea ce priveste mancarea, eu poftesc la o gramada de lucruri total inutile. Sunt convinsa de acest lucru, dar nu ma pot abtine. Busola mea economica este sotul meu, si sincer vorbind am mare noroc cu el, deoarece daca era dupa mine, ar fi trebuit deja sa stau sub pod, plina de bijuterii pe mana, fara mancare, dar cu multe palarii somptuoase (doar am vazut destule la nunta englezeasca de anul acesta)… Astfel, chiar declar ca sunt cheltuitoare.

  2. Buna ziua
    Numele meu este Constantin Iacob si as dori sa facem un schimb de linkuri – 3 way link exchange – in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasi-anunturi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi titlul pe care il doriti si linkul
    Va doresc multa sanatate si toate cele bune.

Leave a Reply

