Susţinem Plantăm fapte bune în România

Am stat şi-am privit pădurea.

E o imagine modestă la suprafaţă, însă colosală după câteva momente în care realizezi că nu poţi s-o defineşti. E tăcere, dar şi zgomot şi cântec. E întunecată, cu umbră şi nori, dar şi cu lumină verde, galbenă, roşie cu picăţele, sau albastră. E cu soarele printre crengi, dar şi cu muşchi groşi şi umezi pe copaci.

Seara adorme, pentru a se trezi la prima oră a dimineţii, cu rouă sau brumă, cu tril sau cu bucium. E un amestec de sunet, culoare şi împăcare.

Trec peste ea anotimpuri, însă supravieţuieşte de fiecare dată. La sfârşit, iese învingătoare.

Pădurea trăieşte în felul ei. Şi e chiar neînţeleasă uneori, fiindcă e încâlcită în poteci şi-n vârfuri, chiar dacă e paşnică în luminişuri.

Poţi s-o străbaţi sau poţi doar s-o contempli. Iar cu toate astea, nu poţi decât s-o iubeşti. Ca pe un suflet viu.

Am stat şi-am privit pădurea. Cel puţin n-o tăiaţi, dăcă nu aveţi timp s-o priviţi şi voi.

6 thoughts on “Susţinem Plantăm fapte bune în România

  1. E atat de frumos ce ai scris de fiecare data incat as pune fiecare post pe pagina mea de facebook. Asta ca sa vada toti ce surioara talentata am. BIGGGG KISSSS

    • Iti multumesc. Scuze pentru ca am raspuns atat de greu, dar ultima perioada fost de cosmar, astfel incat n-am avut timp nici sa rasflu. te pupic si multu inca o data!!!! Lov u big time!

  2. Articolul tau ma duce cu gandul la Nausicaa Vaii Vantului… este un anime cu mesaj eco japonez din ’84 (care a fost transformat de americani in sf, dar asta e alta poveste, pana la urma remediata).. Cred ca ti-ar placea..:)

  3. din prisma unui ecolog nu pot decat sa te laud…..daca ar stii lumea ca sub fiecare funza cazuta e un intreg univers poate nu ar mai arunca cu atata nosalanta gunoiul in padure, daca ar stii lumea de beneficiile psihologice pe care le are padurea poatesi-ar lasa copiii sa petreaca mai mult in natura decat la tv,daca ar stii lumea cat oxigen produce padurea, poate nu ar mai taia copaci, daca am fi TOTI constienti si chiar am face ceva…ca de stiut stim cu totii cele de mai sus….pacat …

Leave a Reply

