Strigător la cer

Azi m-am simţit dezamăgită. De toate câte sunt şi toate câte vor veni. Nici eu nu ştiu de unde am fost infectată cu virusul, dar se pare că şi-a făcut o bună casă în mintea mea. Nu mai simt tristeţe sau nevoia de a mă revolta, ci am simţit exact ce simt şi văd cei care asistă la momentul mareei, când zeci de metrii ce au fost acum câteva momente pline de apă sărată şi voluptoasă, stau întinşi şi pustii şi-aşteată o apocalipsă. Nu văd, sincer, ce mi-a provocat starea, însă partea proastă e că nu văd nici calea de ieşire. Dacă nu simţi, asta e, trebuie să te resemnezi şi să accepţi cu tăcere. Eventual, dată viitoare poţi să iei în barca ta, speranţa.

Nu am pretenţia de la anumiţi oameni să fie oameni, dar de la unii… e dezamăgitor să-i vezi cum se aruncă de pe stâncă, legaţi la ochi, cu atâta seninătate şi împăcare sufletească. Te tratează ca pe-un alien, de parcă nu tu ai avea dreptate, ci ei.

Poate că feeling-ul ăsta s-a instalat de mai demult, dar l-am ignorat. Probabil că am şi eu aerele mele de om perfect, care se dă cu capul de perete şi nici nu poate să definească ce l-a lovit.

2 thoughts on “Strigător la cer

  1. sau poate asteptarile noastre sunt prea mari, dar daca nu ar fi asa, de ce sa fie totul permis?! de ce sa nu ridicam stafeta? de ce sa dam uitarii micile nimicuri care desi ne-au deranjat am tecut peste?! si uite asa dam nas in nas cudezamagiea. de obicei cu cat mai aporpiati sunt cei care gresesc cu atat mai mare dezamagirea….dar ar trebui sa ne reamintim si noi din cand in cand sa coboram din norul de autosuficienta, asta nu inseamna ca dispare ea, dezamagirea,dar poate o luam la o poveste si aflam macar motivul vizitei.

    • Eu pe cei apropiati nu ma pot supara si drept sa-ti zic nici nu ma pot dezamagi usor. Eu sunt mai suparata pe generatia noua (a nu se intelege ca eu sunt veche), cea care are mai putine valori si mai putine scopuri precise in viata, cea care a ajuns sa fie un mister pentru mine. Probabil asa a fost si generatia mea privita prin ochii mamei mele, dar asta este o alta poveste. Tin sa cred ca noi am mai avut un dram de intelepciune in noi si o picatura de ratiune.

Leave a Reply

