My secret garden

I-am promis lui Alex că voi scrie despre poşeta mea. Ei bine, e gri. Ăsta e primul amănunt de luat în calcul. Al doilea ar fi că are floricică. Să mă definească de la prima vedere – după cum am mai spus şi în alte post-uri, eu sunt flower-power, dar nu în sensul de fuste largi şi dezmăţate, sau păr cu dreadlocks etc, se înţelege imaginea de ansamblu. Nu, nu, eu sunt flower-power sub acoperire. La fel şi poşeta mea gri cu floricică. Nu am să spun acum eterna poveste despre câte încap în ea, că deja subiectul a atins cotele maxime pentru cele mai multe dintre doamne. Am să spun doar că eu o consider oaza mea de personalitate. N-am oglindă în ea, că ar redundant. Ea în sine este o oglindă. Am doar nimicuri cu sau fără un scop anume, unele fiind de-a dreptul inutile. Şi uneori, când fac „curat”, găsesc mici obiecte cu valoare sentimentală imensă pentru mine, de care am uitat sau pe care le-am ignorat o perioada de timp şi care la revedere îmi produc furnici în stomac. Mi-am găsit într-una dintre acele zile în care am spus „gata, e prea multă buruiană în grădina mea personală”, într-un fel de port-acte, o lucrare de control din clasa a 6-a. Nu-i de râs despre faptul că o port cu mine, pentru că există o explicaţie, şi anume faptul că acea lucrare de control a fost hotărâtoare pentru ceea ce sunt acum. Mai precis a fost o lucrare la limba română, în care am făcut tot ceea ce s-a cerut, dar am luat 8. Şi am fost atât de dezamăgită, iar pe moment n-am înţeles deloc decizia profesoarei, încât m-am ambiţionat să-i demonstrez că sunt de 10. Şi de acolo încolo, totul a mers pe un alt făgaş. O duc cu mine oriunde merge şi poşeta mea, gri cu floricică … şi pentru a nu ieşi din tipare, voi mărturisi că ea, poşeta, e mare şi încăpătoare, să poată aduna în ea toate punctele critice care m-au definit de-a lungul vremii şi care mă vor modela în viitor. Şi fireşte, să nu uităm că trebuie să intre şi banii pentru toate nimicurile cumpărate pentru liniştea mea sufletească şi pentru bucuria ei.

2 thoughts on “My secret garden

  1. eu abia recent mi-am scos din portofel poze vechi si legitimatii din liceu, uitasem de cat timp sunt acolo si le tot mutam din portofel in portofel pentru a nu le pierde, pana recent cand am primit un nou portofel pentru o noua viata. e mai mare dar am renuntat la lucruri vechi si pun acum altele noi…cemelancolica m-ai facut….si totul de la “posesta fermecata”….echivalentul “trastei” din Veronica:)

Leave a Reply

