Viaţa în violet

Am haine mov şi poşete şi farduri de pleoape. Am chiar şi pantofi asortaţi, primiţi în dar. Am amurgul în faţă şi curcubeul cu toate nuanţele lui de indigo. Am liliac în vază, cu o mie de petale. Am prune în fructieră, coapte şi zemoase. Am inel cu opalit şi pulover stânjeniu. Folosesc parfum UltraViolet de la Paco Rabanne, ascult Deep Purple şi mă uit la ochii lui Elizabeth Taylor.

Cu toate astea, însă, viaţa în violet se referă strict la faptul că am o vânătaie pe picior de toată frumuseţea.

5 thoughts on “Viaţa în violet

  1. Buna
    Numele meu este Iacob Constantin si va scriu pentru ca as dori sa facem un schimb de linkuri – 3 way link exchange – in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasi-anunturi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice).
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este negativ sau pozitiv. Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra.
    Va doresc o zi buna si tot ce va doriti.

  2. Ultraviolet a fost clar parfumul meu preferat.. discret, racoritor… 😀
    Eu am mai mereu vanatai (ce e drept deobicei micute, fata de sora mea… nu asa de norocoasa). Are grija Dodo sa ni le faca (probabil vrea sa vedem viata violet, maroniu, verde.. galbui..lol).

Leave a Reply

