Copilărim şi noi

Ieri m-am dat pe tobogan şi în leagăn. Refuz să fiu om mare.

7 thoughts on “Copilărim şi noi

  1. Topogaaaan… chiar. De cand nu m-am mai dat! (de cand au schimbat astia toate topoganele cu prostii de plastic minuscule – si ma refer la lungime din pct de vedere al greutatii nu sunt probleme)…:)
    Aveam cand eram mica un topogan de piatra in cartier. FENOMENAL!!!!!!

    • Chiar n-am mai vazut tobogan de piatra vreodata, dar cred ca e o desfatare. Al meu a fost de plastic, dar incap extrem de bine, caci sunt micuta ca statura, ca volum. Acuma vad si eu partea buna in statura mea 🙂 🙂

      • Era superb. Partea proasta e ca atunci cand am prins drag de el au hotarat sa il scoata sa faca acolo garaje…. si sa vezi ce ne mai urcam pe el (deja era in “dezafectare” si ne dadeam… asa, cu drag, cu grija, cu “pofta” si avant… Nu mai avea nici balustrada si uneori urcam direct pe el pana sus. E minunat sa aluneci lin pe piatra aceaa luctruita!
        Eu din plastic am vazut numai scurte pt bebei .. dar stiu ca sunt si unele pt copii mai mari in care nu as avea probleme sa ma dau (si eu sunt micuta ca statura:D).

  2. uau mi-e dor…. dar pot sa zic ca in concediu m-am dat pe leagan si in weekend m-am razboit cu familia in arme incarcate cu apa: pistoale, sticle, pahare si galeti de apa au fost turnate cu generozitate peste copii, veri si chiar unchi. in timpul armistitiului soldatii au jucat fotbal.

  3. nu conteaza cum iti petreci timpul cu familia si prietenii important e sa iti gasesti timp pentru ei, sunt mai importanti si amintirile mai frumoase si trainice… ca si drumul pana la lacul Albastru 🙂

Leave a Reply

