De trăit

Toate zilele sunt la fel. Uneori, mai apare câte o schimbare bine-venită, care dă peste cap întreaga conspiraţie. Acele zile se cunosc încă de la bun început, ai acel feeling de bine, no mater what. Mă trezesc şi după ce deschid ochii ştiu instinctiv că va fi bine. Aud pe stradă ambulanţa, dar nu-i pentru mine, aud clopotele la biserică şi spun un „Mulţumesc” pentru tot ce am, lumea trece încruntată pe stradă, dar eu aud în minte melodia preferată… Ram-pa-pa-pam, Ram-pa-pa-pam… şi ştiu, ştiu, că e una din acele clipe, ce merită reţinută. Nu strânsă tare, căci atunci scapă printre degete.

5 thoughts on “De trăit

    • Eu am zile cand am senzatia ca sunt invincibila. Ca nimic nu poate sa-mi darame increderea. In oameni, in lucruri, in fapte. Am senzatia ca am rezolvat puzzle-ul, ca astept o alta provocare. Am un zambet larg, ce nu-l pot sterge cu nimic.
      Am si zile cand nimeni nu vrea sa-mi fie prin preajma. Acelea sunt zilele lunii cenusii.

  1. Sincer,eu prefer noptile, cand nimic nu e ceea ce pare a fii,cand totul poate fii schimbat,remodelat,prefer noptile cand la adapostul intunericului umbrele,lucrurile,visele au mai multe forme,intelesuri…sensuri.Imi place sa am de unde sa aleg.De acord cu tine,zilele sunt de cele mai multe ori la fel,impietrite intr-un tipar prestabilit.Lumina dezvaluie realitatea,nu lasa loc de interpretare…de urme.Nu mai am de unde sa aleg.Nu ma indoiesc de lumina, dar noaptea are puterea de a inchide intr-un somn prelung gurile care ne ranesc la lumina prietenoasa a zilei.Prefer noaptea.

Leave a Reply

