Cuvintele curg ca laptele

Vorbele tale sunt albe şi gustoase. Le pot unge cu miere, cu dulceaţă de mure, cu sirop de caramel şi să mă răsfăţ cu gândurile tale, căci mă laşi să mă înfrupt din ele, ca şi cum aş fi la ora poveştii de seară. Poţi să-mi spui orice, din gura ta vine doar vara. Propoziţiile se repetă câteodată, ca o melodie de la pick-up, dar au puterea să mă înfioare, să mă îmbujoreze, să mă cutremure din încheieturi. Am să mă sting aceeaşi îndrăgostită, într-o cadă cu lapte, făcută din vorbe…

2 thoughts on “Cuvintele curg ca laptele

  1. Dragostea, in cite feluri se poate exprima ! iata aici un alt fragment a celei ce iti produce bucurie, fericire, lacrimi, pareri de rau, fiori, ris, dorinta … foarte frumos, sunt o sentimentala, imi amintesc de cite ori scrii cite un astfel de articol de tineretea mea, ca acum o data cu trecerea vremii nu mai curg broboade pe sira spinarii… ha, ha, ha !

    • Eu va admir de multa vreme felul in care va iubiti. E atata frumusete, incat noi cei tineri trebuie sa invatam, sa luam aminte. Chiar daca nu mai sunt artificiile unui inceput, exista cele ale unei relatii care a stat in fata uraganelor, a greutatilor, a timpului. Ceea ce merita aplaudat. Chiar nu cred ca a ramas doar amintirea. Eu va vad cum va sustineti reciproc, in fiecare zi. Si spun asta, stiind ca, intr-o relatie, compromisul nu vine intotdeauna pe cea mai simpla cale. Astfel, ne inspirati sa ne iubim, asa cum o faceti dumneavoastra.

Leave a Reply

