Despre ce nu vreau să uit

Cum să mă spăl pe dinţi, cum să fac supa de tăiţei, cum să încalţ pantofii cu toc, cum să te sărut, cum să aştern patul, cum să povestesc la telefon, cum să caut explicaţii la ora 3 noaptea, cum să duc în cârcă copilul, cum să mă uit în sus spre cer.

Cum să spun nu, cum să mă opresc sub o streşină când plouă, cum să-mi trec mâinile prin părul tău când e proaspăt tăiat, cum să trag cu ochiul, cum să cânt sub duş, cum să o iubesc pe mama.

Cum să cumpăr ciocolată, cum să-mi cos singură hainele, cum să caut sub pat jucăriile împrăştiate, cum să colecţionez poze, cum să fabric poveşti de adormit, cum să mă dau pe bicicletă, cum să mă uit după tine pe stradă când trebuie să ajungi acasă.

2 thoughts on “Despre ce nu vreau să uit

Leave a Reply

