Globul de aur

Am văzut în spatele meu o lumină puternică, parcă venită din alte lumi paralele, m-am întors, s-o cercetez, mi-am încreţit nasul şi-am mijit ochii. Imposibil de te holbat la ea! Părea un glob gigantic, plin cu lavă. Cu ceva soi de materie care arde retina.

Am avut pe loc revelaţia cum că am fost invadaţi de populaţiile extraterestre. M-am gândit ce să iau cu mine şi să fug, iar apoi m-a lovit necazul cum că n-am unde fugi. Am câteva borcane cu mazăre, dar alea cât o să ţină sătule trei guri flămânde? m-am gândit în disperare, şi-am continuat o mişcare browniană, de du-te-vino, ala-bala cu emoţiile în gât, ce să mă fac? ce să mă fac?

Am auzit în fundal un fel de voce baritonală, ce aducea a „neaţa” şi m-am întors consternată: cine are chef de glume, în asemenea momente de răscruce? cine poate sta fără să se agite, să caute scăparea, armele de luptă, sau strategia de atac? poate strategia de fugă?

„Ce-i baiu’ dragă?” …

Ce-i baiu’? Ce-i baiu’????

Baiu’ e că arde casa!!!!!!

„Mă duc să mă spăl. Te rog calcă-mi pantalonii de in… se pare că e cald…”

„Uite, a ieşit soarele…”

!!!!…

2 thoughts on “Globul de aur

  1. Sunt interesante momentele astea de semiconstienta dimineata, mai ales cand cel de langa tine nu realizeaza importanta momentului si vrea sa te trezesti, sa faci de mancare si sa intrii ca un soldat consecvent in marsul de zi cu zi a lumii. Macar visele astea ne scot din rutina, si ne intrebam uneori: ce inseamna exact sa fii treaz?!

Leave a Reply

