Droguri, bani şi sex

Azi nu am ce să scriu. Am rămas fără idei. Chiar e gol capu’ meu, săracu’…. Boltă senină, fără parale. Stau ca pe fundu’ butoiului şi n-am ce bea. Înot pe uscat etc, etc… cred că se înţelege. Ideea este că n-am idei. Le-am scris ieri pe toate, ca Moş Craciun, care goleşte sacul de jucării într-o singură noapte. Nu a mai rămas nimic, dar chiar nimic. Deja am scris vreo câteva fraze, care nu au conţinut, având în vedere că se învârt toate în jurul aceleaşi idei, ca muştele în jurul becului. Am să respir adânc de vreo câteva ori, să mă reculeg.

Iar dacă după toată povestioara asta cineva s-ar putea întreba, pe bună dreptate, ce legătură misterioasă are cu titlul pe care l-am dat, ei bine, pot să spun cu mâna pe inimă că nu are nici una. Atâta că un titlu pompos aduce mai mulţi cititori, iar azi mă simt comercială.

Leave a Reply

