Nu ştiu decât să fiu eu

Poate că uneori sunt sucită, poate că unii nu înţeleg perfect mecanismul meu cerebral, dar chiar n-am altul, n-am decât cu ce-am venit pe lume şi puţinul cât a crescut până la vârsta adolescenţei (căci am rămas, în vârful capului, la acel nivel). Nu vreau ca cineva să se supere pentru nimicurile mele, pentru unele cuvinte răsfrânte şi boante, pentru unele gesturi neinteţionate. Nu fac planuri, am mai spus-o într-un post anterior, căci nu-mi ies, atât de grozavă sunt, atât de precisă. Şi-atunci, cum să-şi imagineze cineva că aş vrea să rănesc o furnică măcar… Probabil c-o fac, de mii de ori, trecând pe stradă, dar e fără acel machiavelism sau auto-sadism, pentru care să-mi fi trasat o strategie bine pusă la punct. Nu ştiu decât că sunt chiar puţin altruistă în unele privinţe, şi nu spun asta ca pe-o mare satisfacţie sau împlinire în viaţă, căci nu-mi place că sunt aşa. Aş fi vrut, sincer, să mă fi putut înfige în unele situaţii, să nu-i fi lăsat pe alţii să-mi fure meritele, să nu-mi pese de starea lor, să mă culc fără regret. Dar nu sunt aşa, nici măcar n-am tupeul de a supravieţui uneori, trebuie să mi se reamintească să mănânc la anumite ore, sau să mă aşez o secundă să-mi trag sufletul, când mă agit prea tare.

Nu ştiu să fiu decât cine sunt. Cu bune, cu rele, începând de la creştet şi până la degetele mici de la picioare. Nu mă pot exprima pe de-a-ntregul, decât în limba mea.

Locuiesc şi am să mor în patria Cora.

3 thoughts on “Nu ştiu decât să fiu eu

  1. Si ce e rau in asta?!
    Am impresia uneori ca ne e mai dificil sa ne cunoastem si sa ne acceptam pe noi asa cum suntem decat sa ne accepte cei din jurul nostru pe noi. Cred ca am fi surprinsi de cat de usor ne apropiem de cei de langa noi, insa tot noi stim mai bine ce “mecanism cerebral” avem, si ne trebuie altul, mai nou, mai bun, mai…. si mai…..
    Nu stiu de, dar uneori parca avem o lista de caracteristici pe care sa bifam si la sfarsit tragem linie si zicem OM BUN sau OM RAU.
    Cora esti un om bun, ce atatea explicatii?! Admir curajul tau, eu inca nu am curaj sa dau cartea tehnica a mecanismului meu.

    • Iti multumesc ca ai atata incredere in mine, si sentimentul este reciproc. Nu pot insa sa cred ca la fel sunt toti cei pe care ii stiu, fiindca unii au senzatia ca ma cunosc atat de bine, incat se minuneaza cand nu ma comport conform tiparelor lor imaginare.

  2. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point. You obviously know what youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos to your weblog when you could be giving us something informative to read?

Leave a Reply

