E greu să recunoşti semnele unei etape următoare

Nu sunt un om spontan, dar mă încăpăţânez să cred că sunt, iar în consecinţă caut mereu să fac una sau alta care să-mi dovedească această trăsătură. E clar că nu mă încadrez în categorie, căci am mici frici, negre şi unsuroase ca smoala, ce mă ţintuiesc pe loc, însă îmi ţin în gând un fel de auto-prelegeri cum că mâine voi reuşi să fac exact ce-mi trece prin cap, fără nici o umbră de regret. A doua zi, însă, încep ritualul prestabilit, şi-o sun pe mama să-i destăinui nefericirea mea, iar răspunsul ei imediat conţine cuvinte de genul „greutăţi”, „responsabilităţi”, „maturitate” şi altele asemenea, care pun ploaie şi ceaţă peste inima mea de rebelă fără medalie.

Cel mai spontan act al meu, din ultima vreme, a fost că într-o zi, fără chef fiind, n-am făcut curăţenia de bază. Am lăsat baltă aspiratorul, în mijlocul sufrageriei, m-am întins pe canapea şi m-am uitat la ştiri, pe canalul de la butonul 7 al telecomandei.

4 thoughts on “E greu să recunoşti semnele unei etape următoare

  1. Hei, sunt sigur ca au fost si zile cand nu te-ai mai oprit din lucru. Tot ale noastre sunt de facut, de ce sa nu le facem cand ne simtim in stare ? Vine cumva vecinul sa ne faca treburile ? Hai sa fim seriosi.

    • Stiu. Asa e. De cele mai multe ori sunt obsedata cu modul in care se face fiecare lucru. Toate trebuie facute in ordine, exact la timp. De aceea m-am simtit probabil afara din tipare, cand am reusit sa las deoparte “ceea ce trebuie” si am facut “ceea ce vreau”. Nu propun a se lua ca exemplu, mai ales cand e vorba de o familie mare, ce trebuie intretinuta cu multa grija. Recomand, insa, ca din cand in cand, sa se dea curs spontaneitatii!

  2. problema cu spontaneitatea e ca oricum se fac lucrurile respective. eu am problema respectiva cu vasele pe care din “spontameitate” le las seara….insa dimineata tot acolo le gasesc. Jumatatea mea mai buna insa imi face surpriza si le spala cateodata. 🙂

Leave a Reply

