Vin de după colţ anotimpuri rău-intenţionate

De câteva zile încoace sunt cam deprimată. Nimic organic, mi s-a spus că e doar astenia de toamnă. Se poate să fie chiar şi ceva accidental, însă m-am cam acomodat cu starea şi am aţipit în ea. Am o mică stare de agorafobie, căci cei din jur şi spaţiile în care se desfăşoară îmi aduc aminte de una sau de alta şi mă apucă toate cele. N-am găsit algoritmul pentru ceea ce simt şi caut în continuare, atâta că am observat imprimarea acestei melancolii asupra celor care ajung în contact cu mine. Am exprimat această părere doctorului, care a râs de mine cu toată forţa, replicându-mi că şi pentru ceilalţi e valabilă astenia. N-am nimic împotrivă, dar atunci Madam Bolnăvicioasa să nu copieze de la alte maladii, ci să-şi creeze propriile simptome. Spre exemplu, ar putea consta doar dintr-o somnolenţă masivă (n-aş mai suferi deloc), sau doar din lipsa vitaminelor din organism (căci alea se pot lua pe stomacul gol, dimineaţa). Dar nu. Ea nu şi nu. Are o mie de feluri de manifestare, greu de identificat dacă le iei aşa, pe bucaţi, astfel că am zis într-un final: Prea bine! Aştept atunci să-mi treacă de la sine, însă acest lucru trebuie să se petreacă foarte repede, pentru că azi-mâine încep pregătirile pentru hibernare.

7 thoughts on “Vin de după colţ anotimpuri rău-intenţionate

    • Multumesc foarte mult! Este tot ce-mi doresc! Trebuie sa recunosc ca am devenit si eu un fan al site-ului dvs. Nu de alta, dar am una bucata kid, pe care il ador! Si-am gasit lucruri incredibile, pe care i le voi transmite! Va regasiti in blog-roll-ul meu!!!

    • A! Si inca ceva! Eu v-am trecut in blog-roll cu denumirea de Desene animate, caci denumirea Desene Animate pentru copii, mie nu mi se potriveste, caci si eu ma uit cu maxima placere la ele. Probabil ca mai sunt si altii ca si mine, care gusta un moment de reintoarcere in timp! (daca totusi doriti, pot sa schimb, dar cu durere in suflet!)

Leave a Reply

