Ziua mea de naştere

A fost cu mulţi ani în urmă. Pe atunci nu exista ecograf, deci se aşteptau, normal, să fiu băiat. Nu s-a obosit nimeni să se supere, cică eram tare cuminte. Lucrurile s-au schimbat puţin de la o vreme, sau puţin mai mult, când mi-am dat seama că poate chiar mi-era mai bine cu un alt gen decât cel feminin. Dar, nimeni nu-i perfect, ceea ce-mi dă o oarecare mângâiere, cam plăpândă ea aşa, însă îmbucurătoare.

În fiecare an am avut tort. Obligatoriu. Oricum, prima amintire din viaţa mea este cea de la aniversarea a 4 anişori, când mama îmi orna tortul cu ceva jeleu roşu şi portocaliu, şi era o zi excelentă de septembrie. Îmi aduc aminte perfect cum bâţâiam din picioare de nerăbdare, iar când a fost gata, am urlat de bucurie. Şi aveam parcă ceva discuri cu muzica nemuritoare a lui Elvis, iar copiii invitaţi dansau nebuneşte. Ţin minte că la ora 7 seara ne-am uitat 10 minute la desene animate, ceea ce a fost pentru noi unul dintre cele mai bune cadouri.

Când am crescut, ne-am făcut o regulă, eu şi sora mea, ca de ziua noastră să nu facem nimic. Cealaltă să asigure pentru sărbătorită tot ce-şi doreşte, evident în limitele bunului-simţ. Mi se aducea budinca de ciocolată la pat, mi se făcea părul, mi se cânta cu putere. Eu făceam la fel pentru ea, căci era un cod nescris, dar extrem de împământenit.

Mai mult, nu ne-au plăcut niciodată cadourile pompoase, biciclete sau alte cele, din categoria obiecte costisitoare, ci ceva cu istoric, sau cu însemnătate maxim sentimentală. O pereche de cercei mult visaţi sau o felicitare cu floricele, girly stuff, dar care prindeau atât de bine… Oricum sora mea e neîntrecută în arta alegerii cadoului perfect şi oricât am încercat s-o egalez de-a lungul timpului, nici în ziua de azi n-am reuşit, fapt care nu mă determină, însă, să renunţ. E un joc al nostru, care va dura forever.

Azi, aştept să văd ce se va întâmpla. Cine va pregăti prăjitura delicioasă, cine va deschide şampania, cine o va bea, cine va râde cu mine şi cine va fi la fel de fericit. Căci oricâţi ani aş împlini, eu aştept tortul meu, felicitările şi evident desenele animate.

O dată în an îmbătrânesc!

8 thoughts on “Ziua mea de naştere

  1. la multi ani!!!! iti doresc multa multa sanatate si sa te bucuri de ea impreauna cu cei dragi tie!!!
    si iti dedic episodul de astazi din serialul animat :D!!
    cu drag:0

    • Iti multumesc foarte mult! Sa fim toti sanatosi. Eu chiar cred ca poti fi fericit doar daca cei dragi sunt alaturi, astfel ca daca ei lipsesc sau nu se simt bine, nici tu nu poti fi altfel. Astfel ca sa ne dea Cel de Sus fericire si bucurii tuturora si multa dragoste! Iti multumesc foarte mult si pentru dedicatie!!! Mii de pupici si imbratisari!

  2. La Multi Ani !
    Sa ai parte de multa sanatate (ii cea mai scumpa) si multa intelegere.
    Nu-mi sta in caracter sa fac cadouri, dar … iti dau ocazia sa-ti alegi un produs apicol, care vrei, de ziua ta.

    • Multumesc foarte mult pentru urari, mi-au umplut inima de voiosie. E minunat sa stii ca prietenii se gandesc la tine!!! Multumesc si pentru cadoul oferit, insa pe acela mi-e greu sa-l accept, stiind cata munca se depune la fabricarea lui. Poate intr-o zi, venim la stupi si mancam miere direct de pe fagure :)!!!!!

    • Iti multumesc foarte mult, si-atunci as alege un borcan de miere poliflora. Sa intre sanatatea in casa noastra!! Multumesc inca o data!!!! Este unul dintre cele mai neasteptate cadouri si unul dintre cele mai frumoase si gustoase!

Leave a Reply

