Niciodată să nu ne pierdem cu firea

Era odată ca niciodată o salcie, pe marginea unei ape şi stătea ea supărată foc, pe viaţă şi pe moarte. Căci numai ramurile ei creşteau în jos. Oricât se chinuia şi se lupta, gravitaţia, căci numai ea putea să fie, îi trăgea crengile spre adâncurile pământului, în loc să le lase să se îndrepte către sfânta lumină. Şi-a plâns, şi a tot plâns, până într-o bună zi. Când, o familie de arici, cu o droaie de puiuţi, au ajuns la tulpina copacului întristat, şi-au observat dintr-o primă privire, cel mai bun loc de cuib. Şi, ca o echipă veritabilă, s-au apucat, împreună, cu mare spor şi zarvă, de muncă. Aranjat şi adunat şi schimbat şi ajustat. Au construit cel mai intim şi mai confortabil locaş al iubirii, într-o scorbură a salciei noastre. În fiecare seară primeau musafiri, oaspeţi de seamă, în fiecare zi făureau construcţii noi, gospodăreşti. Salcia privea de sus, uimită de faptul că umbra ramurilor sale, făcea atât de bine unor fiinţe de care nici nu ştia că există pe planetă. Că exact motivul supărării sale face diferenţa pentru ceilalţi din jur.

4 thoughts on “Niciodată să nu ne pierdem cu firea

    • Am fost foarte ocupata in ultimele zile si m-au ajuns din urma o gramada de ganduri negre, pe care n-am mai stiut cum sa le stavilesc. Si atunci, chiar am vazut o familie, nu de arici, ci de pasari (stau la bloc si vad doar varful copacilor 🙂 🙂 ) si m-a bine-dispus. Mi-a revenit si cheful sa scriu. Le-am aruncat miez de paine si m-am simtit alt om. De atunci, am revenit printre oamenii care rad. Ma bucur sa te vad razand si pe tine!!!!!!

  1. foarte frumoasa povestea. Fetita ta va fi tare norocoasa cu o mama a carei povesti vor fi originale si nu se vor termina niciodata.

    • Multumesc foarte mult pentru asa un comment. Cat despre fetita mea (ca sa fiu o mama veritabila), cred ca ma va intrece in ale povestitului. Oricum, pana una alta, povestesc mai mult eu, dar ca sa nu ma mai infoi in pene, trebuie sa recunosc ca ea le cam doarme pe povestile mele originale si pline de fantezie 🙂 🙂 🙂

Leave a Reply

