Ce nu se poate, nu se poate

Nu pot să cânt. Frumos zic, că de lălăit pot, fireşte. Nu pot să stau seara trează până târziu, căci nu mai am rezerve nelimitate, ci unele chiar foarte limitate. Nu pot să fac terci cu mâncarea în farfurie, pentru că aspectul încă îmi face viaţa mai frumoasă decât este în realitate. Nu pot să uit CNP-ul meu, fiindcă-i al meu. Nu pot să-mi aduc aminte niciodată numărul meu de telefon, căci dacă-i al meu, nu prea îl folosesc. Nu pot să mănânc zmeură fără să mă gândesc la tarta făcută de mama. Nu pot să tac prea mult, fiindcă sunt una din categoria extrovertită până la moarte. Nu pot să ascult prea mult, fiindcă trebuie eu să vorbesc. Nu pot să rabd oamenii mari cu caracter mic. Nu pot să nu iubesc copiii mici, cu inimă mare.

2 thoughts on “Ce nu se poate, nu se poate

  1. Cititnd articolul mi-am dat seama ca in viitoarul meu buletin desi voi avea acelasi CNP (care dupa atat timp nu prea sunt in stare sa il tin minte) voi avea alt numar si alta serie…si m-am panicat…ultima oara a durat 6 luni pana sa le memorez

    • Uhuuu, 6 luni zici? Asta cu memoratul, inainte era punctul meu forte. Acum, nu prea mai e. Cauza cred ca consta in faptul ca nu prea mai exersez. Am mii de bucatele de hartie, pe care mi-am trecut intreaga viata. Si unde mai pui ca pot face poze si pot filma… asta ca sa vina in ajutorul hartiutelor…

Leave a Reply

