Furtună într-un pahar cu fervex

În fiecare week-end, corpul meu stă în agonie. Ştiu sigur că nu mai poate, cade lat din cauza oboselii. Dar peste toate astea, în ultima vreme, cade bolnav. Ieri spre exemplu, am băut ceaiuri peste ceaiuri, am luat medicamente alopate şi homeopate, am stat sub pături groase şi-am bolit în toată regula. Am mâncat doar pâine prăjită cu un pic de unt. Şi tot rău mi-a fost. Cu dureri musculare şi tot tacâmul. Boală, ce să mai vorbim. Din cauza stării mele generale, am refuzat să beau cafea, să nu-mi deranjez, vezi-Doamne, stomacul. Şi am greşit maxim, fiindcă, lângă toate simptomele complicate s-a adăugat şi cea ce somnolenţă contagioasă, căci nu-mi puteam ţine ochii deschişi şi nici nu-mi auzeam inima să bată. Astfel, am luat mai multe medicamente şi în ceaiuri am pus miere şi sirop de brad cu echinaceea. Şi nimic! Nimic pe sfânta lume! M-am hotărât ca azi să nu mai merg pe mâna doctorilor, mi-am luat inima-n dinţi şi-am zis gata! s-a terminat cu toate! Voi bea cafea, voi sta cu un fular peste gât, am ca rezervă o tonă de batiste de hârtie şi voi aştepta vindecarea de la sine. Am încredere că sine este cel mai bun farmacist, cel mai bun medic generalist, cel mai priceput tămăduitor. Dacă sine dă greş, voi merge de urgenţă la urgenţă.

4 thoughts on “Furtună într-un pahar cu fervex

  1. De la sine si degraba!! 🙂 Asa sa treaca!!
    Cat despre maria sa fervex.. am avut si eu o mica tatonare cu dumnealui.. ultima noastra intalnire s-a numit sfert de doza de copil si s-a lasat cu palpitatii si somnolenta la greu. :)) si daca nu era buni sa imi aplice niste otet de mere pe picioare luam si foc. Eu si medicamentele alopate nu ne-am inteles niciodata. Intr-un fel am privit cu scepticism, dar si cu un strop de invidie pe cei care pac iau pilula si se simt ca noi. La mine nu a functionat.. NICIODATA.

Leave a Reply

