Peste bord!

Eu am aruncat toată ziua din lucrurile care îmi prisosesc. Le-am făcut ghem, le-am prins bine şi gata! Le-am aruncat efectiv, bineînţeles la containerul special creat pentru acareturi domestice. Gata cu huzureala, cu nervii, cu cearcănele, cu stomacul lipit de burtă, cu oamenii care nu-şi fac bine treaba, cu oamenii care muncesc prea mult, cu cei care te ţin la coadă, cu cei care te reped fără motiv, cu plictisiţii, cu răsfăţaţii, cu flecăreala de doi bani, cu discuţiile prea filosofice, cu ploile fără oprire, cu cerul prea albastru, cu liniştea apăsătoare, cu plictiseala, cu alergătura, cu hainele învechite şi cu banii prea mărunţi. Cu cei din urmă a fost cel mai ilar, căci am avut un adevărat morman, doi pumnii de bănuţi strălucitori, pe care nici măcar vânzătoarea de la magazinul din colţ nu i-a primit. A spus cu seninătate că, nimeni nu-i vrea. Nimeni nu mai aşteaptă un rest atât de mic. Păi atunci, off with the head!!!

Leave a Reply

