London

Din primul moment în care m-am mutat în acest oraş, am ştiut că ceva nu este fix pe placul meu. Am crezut în primă fază că oamenii din jur sunt de vină. Însă, curând de tot, mi-am făcut prieteni şi amici şi zeci de cunoscuţi care de care mai bine-voitori. Apoi, am fost sigură că problema constă în locurile total necunoscute pentru mine, străzile fără amintiri de care să mă leg, şi blocurile prea gri. Dar, în scurt timp, am început să mă orientez în spaţiu, să ajung să cunosc localurile pe gustul meu, magazinele ce merită a fi vizitate şi librăriile care au de toate. La urmă, am crezut că e de vină casa în care stau, o garsonieră ca să fiu sinceră. Mi se părea ba prea rece, ba prea strâmtă, prea în centru etc, etc. Însă, după ce am cumpărat un apartament mai mare, inima mi s-a rupt în două când a trebuit să las în urmă cei patru pereţi îndrăgiţi la maximum şi balconul cu privire la bulevard. Astfel, cu părere de rău, nu pot decât să ajung la concluzia că nu-mi prea place vremea de aici.

8 thoughts on “London

  1. Buna ziua,
    Va citim si urmarim blogul de ceva timp, indeajuns de mult incat sa avem bucuria si convingerea ca blogul dumneavoastra merita pe deplin, sa fie premiat cu ”Premiul Most Wanted Blog” , datorita pasiunii, imaginatiei, talentului, originalitatii si creativitatii dumneavoastra, dar mai ales datorita valorii morale si educative pe care pagina dumneavoastra o promoveaza in blogosfera romaneasca! Va rugam sa ne anunta-ti daca acceptati premiul sau nu accesand acest link: Premiul MWB ! Puteti afla mai multe despre MWB, convingeti-va de seriozitatea si pasiunea noastra in a promova bloguri de calitate! A-ti primit premiul MWB, pentru ca unul dintre autorii nostri v.a recomandat cu placere!
    ”MWB nu cauta faima,nu cauta cifre si nici statistici ,cauta valoarea,originalitatea ,talentul si pasiunea…..iar asta face oricine accepta premiul MWB si mai ales cei ce aleg sa devina membrii sau autori ai echipei MWB!

    • In primul rand va multumesc pentru faptul ca aveti rabdare sa cititi. Este mare lucru, avand in vedere secolul cu viteza luminii in care traim. In al doilea rand va multumesc pentru premiu, pe care il primesc cu mare onoare. Nici eu nu caut nici faima, nici bani, iar de cifre nu poate fi vorba, caci sunt anti-talent la matematica. Dar un premiu care apreciaza ce este dincolo de acestea, nu poate decat sa-mi faca o deosebita onoare, sa-mi aduca o deosebita satisfactie, fapt pentru care va multumesc cum stiu eu mai bine. Adica din toata inima mea.

  2. :))…de-ar fi orasul nostru london macar ai stii siguuur ca se datoreaza totul vremii…dar drept e ca in acest an e destul de mohorat orasul si obosit…

  3. Felicitari pentru premiu!!!
    Si mai multe felicitari pentru talentul cu care scrii. Iti citesc povestioarele every now and then, cand am putin timp ;), ele ma duc departe de rutina zilnica de fiecare data cand citesc.

    Keep up the good work 🙂

Leave a Reply

