Revino-ţi, femeie!

– … m-am îmbărbătat eu. Cine o să poată să creadă că eşti atât de sensibilă şi fragilă şi-amărâtă şi neputincioasă, când vine vorba de o simplă ciocolată? N-o mânca şi punct. Ce atâta vorbărie, atâta tam-tam? Un pic de voinţă şi lucrurile se rezolvă de la sine.

– Ooo, dar o vreau atât de mult, şi are de toate şi vanilie şi lapte şi bucăţi întregi de portocală, este din colecţia specială pentru Crăciun, şi e deosebit de delicioasă… Şi e ambalată în aşa manieră, uite, are şi posibilitatea s-o închizi după ce ai mâncat o patrăţică…

– O pătrăţică zici? Ai să mănânci tu doar o singură pătrăţică?! Asta chiar e o glumă bună!!

– Nu, nu, chiar am să mă rezum la una singură. Hai două că, na… de poftă… Să nu mint. Două. Mă rezum la două cu siguranţă, chiar nici n-o să-mi trebuiască mai multe.

– Nu??? Eşti sigură? Am numărat şi sunt foarte multe pătrăţele în total, iar tu vrei să mă convingi că doar două, vrei tu doar două???

Mintea mea a continuat să aibă cele două personalităţi încă mult şi bine. Chiar după ce am aruncat ambalajul la gunoi.

6 thoughts on “Revino-ţi, femeie!

    • Da, da, multumesc, multumesc. Increderea face totul. Atata doar ca atunci cand vine vorba de cioco, nimic nu ma poate opri. Sunt uraganul Katrina, sunt un taifun si un tsunami, toate la un loc. Nu ma las, am o indarjire fantastica in a deveni Terminator 2. Saraca cioco, n-are nici o sansa in fata mea. Se topeste, de parca nici n-ar fi existat vreodata pe planeta. Da’ nu-i bai, oricum sunt slabanoaga, asa ca mai incap multe, multe. In alta ordine de idei, mi-a placut maxim blogul tau, pe care, l-am trecut la blogroll. Sper sa nu te superi.

  1. subscriu , pentur femei dialogul asta e nesfarsit incepand cu ciocolata, sticks-uri, tort, biju sau obiecte vestimentare….eu zic sa nu ne plangem, cred ca face parte din farmecul nostru nu?!

Leave a Reply

